بررسی راهکارهای تعامل مؤثر با پیمانکاران در زاگرس جنوبی

خبرپارسی – در نشست مشترک شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و پیمانکاران فعال در منطقه عملیاتی آغار و دالان، راهکارهای تعامل مؤثر و هم افزایی نمایندگان کارفرما و پیمانکاران و نقاط قوت و ضعف پیمانها،بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، مدیرعامل این شرکت در این نشست که صبح امروز (چهارشنبه بیست و ششم خرداد ماه) با حضور جمعی از مدیران و رؤسای ادارات و به صورت ویدیو کنفرانس با رؤسا و پیمانکاران فعال در منطقه عملیاتی آغار و دالان برگزار شد؛ پیمانکاران را به عنوان بازوان اجرایی شرکت معرفی کرد.

سید ابوالحسن محمدی، گفت: اجرای دقیق مقررات و ضوابط قراردادی در کنار سازمان کارفرمایی در پیشبرد امور نقش آفرین هستند و  باید با اجرای دقیق ضوابط قانونی و قراردادی، مشکلات اجرایی پیمانها کاهش یابد.

وی، با تاکید بر بررسی اصولی مسائل و مشکلات موجود بر سر اجرای پیمانها، ادامه داد: به منظور افزایش بهره‌وری و بهبود شرایط اجرای کار، مصوبات این نشست به صورت دوره‌ای مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایج آن اعلام شود.

در این نشست، چالش های موجوددر زمینه شفافیت اسناد قراردادی، مشکلات فرآیندی و اجرایی مبتلابه پیمانکاران مطرح و مقرر گردید با برگزاری جلسات مستمر با پیمانکاران مقدمات لازم در زمینه اجرای مطلوب قراردادهای شرکت فراهم شود.

رعایت حقوق قانونی کارفرما و پیمانکار، آموزش پیمانکاران در خصوص قوانین و فرآیند انجام مناقصات، تشویق پیمانکاران خوشنام و کاهش اخطارکاری با برخوردهای قانونی به پیمانکاران ، برآوردهای مالی پیمانها، مسئولیت های اجتماعی پیمانکاران، تقویت توان پیمانکاران با نظام مند نمودن فعالیت ها و… از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد.

پیش از این نیز نشست هم اندیشی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با پیمانکاران این شرکت در منطقه عملیاتی نار و کنگان برگزار شده بود.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که پنج منطقه عملیاتی نار و کنگان، پارسیان، آغار و دالان، سرخون و گشوی جنوبی و سروستان و سعادت‌آباد را در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان راهبری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.