امروزه فضای حقیقی تابع فضای مجازی است

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که فضای حقیقی تابع فضای مجازی است، تصریح کرد: هرگونه خدمات، فعالیت‌های اقتصادی، کسب و کار و… نیازمند حضور و استفاده از فضای مجازی است.

به گزارش خبر پارسی، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس امروز هشتم دی‌ ماه در آئین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، با بیان اینکه هر یک از شما نوجوانان و جوانان فعال در حوزه فضای مجازی یک افسر جنگ نرم هستید، به مقایسه امکانات ارتباطی در گذشته و حال پرداخت و گفت: با به وجود آمدن وسائل ارتباط جمعی و اکنون شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، اثرات متفاوتی در زندگی بشر ایجاد شد و قطعا این پیشرفت و تغییرات ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که فضای حقیقی تابع فضای مجازی است، تصریح کرد: هرگونه خدمات، فعالیت‌های اقتصادی، کسب و کار و… نیازمند حضور و استفاده از فضای مجازی است.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه حتی مباحث و مسائل امنیتی ما در فضای مجازی رد و بدل و دست‌خوش تغییر می‌شود، افزود: در اتفاقاتی که در سال‌های اخیر به ویژه سال گذشته اتفاق افتاد دشمن با تمام قوا به جنگ کشور و مردم ما آمده بود.

سردار حبیبی خطاب به شرکت‌کنندگان در رویداد تولید محتوا دیجتال، گفت: قطعا شما توانایی و ظرفیت آن را دارید که دینی را حفظ کرده یا آن را از بین ببرید و این مسیر نیست مگر با تسلط بر فضای مجازی.

مقام ارشد انتظامی فارس در پایان به فعالیت دشمن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: ما از این فضا غافلیم، چون به جوانان اعتقاد واقعی نداریم، که اگر چنین بود باید این امکان به آنها داده شود که مطالب و موضوعات و مشکلات را در فضای مجازی رصد، شناسایی و حل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.