اعتکاف علمی بیش از چهارصد دانش‌آموز ناحیه ۳ شیراز در نوروز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز، از اعتکاف علمی چهارصد و چهل دانش‌آموز در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز، سید عبدالصمد موسوی با اعلام این خبر گفت: با هدف استمرار کیفیت‌بخشی آموزشی، برنامه‌های مختلف علمی در آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز به ویژه در ایام تعطیلات نوروز، برگزار شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز گفت: برنامه «صد و پنجاه روز» شامل راه‌اندازی ۶ مرکز قرائت‌خانه نوروزی برای دانش‌آموزان در مدارس دخترانه الگونه، فرزانگان، شاهد قهرمان ایزدی و وحدت در روستای شاپورجان و مدارس پسرانه اندیشه و محمد رسول‌الله میزبان دانش‌آموزان دانش‌پژوه هستند.

موسوی به راه‌اندازی کلینیک آموزشی هم اشاره کرد و گفت: مشاوره تحصیلی و انگیزشی در هر مرکز، ارائه برنامه مطالعه برای دانش‌آموزان در منزل و قرائت‌خانه، برگزاری کلاس‌های رفع اشکال حضوری در مراکز اعتکاف علمی، برگزاری کلاس مجازی به صورت آنلاین در منزل برای دانش‌آموزان با اطلاع‌رسانی برنامه آموزشی از سوی گروه آموزشی و ارسال فیلم‌های آموزشی به صورت آفلاین در شبکه شاد برای تمام دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های این کلینیک است.

استفاده از حضور مشاوران جوان (دانش‌آموزان دیروز و دانشجویان امروز) در مراکز اعتکاف علمی برای ایجاد انگیزه و انتقال تجربه، ارسال نمون سووالات امتحان نهایی در دروس نهایی گروه دانش‌آموزان، ارسال آخرین اطلاعات کنکور و سوابق تحصیلی در گروه اولیا و دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های اجرایی ناحیه سه در این اعتکاف‌های علمی است که مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز درباره آن‌ها سخن گفت.

موسوی همچنین از تدوین و انتشار دومین شماره نشریه «گام۳ » با محتوای هدایت تحصیلی، سوابق تحصیلی، شرایط فارغ التحصیلی، نقش اولیا و روش یادگیری فعال خبر داد.

گفتنی است، مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس و معاونان نیز چندین بار از اعتکاف‌های علمی دانش‌آموزان ناحیه سه شیراز، بازدید و با دانش‌آموزان به گفتگو پرداخته‎اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.