اسامی لیست امید برای شورای شهر شیراز مشخص شد/نایب رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان فارس: همه با سعه صدر و بدون تنش و سهم‌خواهی، تغییرات را پذیرفتند/ نگاه ویژه ای به تخصص، تعهد و مشی‌اصلاح‌طلبی داشتیم

خبر پارسی – نایب رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان فارس تاکید دارد که باورمندی به اصلاحات و پاکدستی، از شاخصه‌های اساسی لیست امید در انتخابات شورای شیراز است.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، علی‌رضا قائدیان شنبه ۲۳ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: بعد از انتخابات ۹۲ و پیروزی لیست امید در شیراز، فعالیت برای ورود به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها آغاز و بیش از ۵۴ جلسه متوالی و بعضا بسیار طولانی برگزار شد.

او با اشاره به حساسیت‌های موجود در موضوع فعالیت احزاب و تشکل‌های دارای مشی اصلاح‌طلبی و با یادآوری اینکه ۲۱ حزب و تشکل سیاسی و اجتماعی، در شورای اصلاح‌طلبان مشارکت داشته‌اند، گفت: پس از اعلام نام‌نویسی فراخوانی انجام  شد که طی آن ۱۸۰ نفر برای حضور در لیست امید برای شوراها ابراز آمادگی کردند.

قائدیان با بیان اینکه شاخصه‌های کمی و کیفی مشخصی برای پایش و ارزیابی افراد متقاضی مشخص شده بود، گفت: تعلق خاطر به مشی اصلاح‌طلبی، باورمندی به اصلاحات، پاکدستی و سابقه روشن و البته تخصص، در این شاخص‌ها دیده شد.

او گفت: در بخش کمی مسائلی نظیر تحصیلات، سوابق مدیریتی و فعالیت‌های تشکیلاتی و تخصص افراد و در بخش کیفی نیز، خوداظهاری متقاضیان در قالب مصاحبه، مد نظر قرار گرفته و ارزیابی‌ها انجام شد.

قائدیان با اشاره به اینکه تعداد افراد مد نظر برای قرار گرفتن در لیست امید در مرحله دوم به ۸۰ و در مرحله سوم به ۳۹ نفر تقلیل یافت، گفت: با توجه به فراز و فرودهایی که موضوع احراز صلاحیت‌ها ایجاد کرده و ما تا پنجشنبه گذشته نیز با آن مواجه بودیم، همه با سعه صدر و بدون تنش و سهم‌خواهی، تغییرات را پذیرفتند.

او با تصریح اینکه تمام ۱۸۰ نفر متقاضی قرار گرفتن در لیست امید، افرادی با جایگاه متناسب اجتماعی، تخصصی و توانمند هستند، گفت: ما باید در نهایت به یک لیست ۱۳ نفره برای شورای شهر شیراز می‌رسیدیم.

قائدیان با بیان اینکه انجام چنین اقدامی قطعا ممکن است با ایرادات و اشکالاتی مواجه باشد، نقدپذیر بودن اعضای شورای اصلاح‌طلبان فارس را متذکر شد و گفت: رویکرد مردم در انتخابات ۹۲ نشان داده است که قاطبه شهروندان به لیست امید اعتماد دارند و امیدواریم این اعتماد را بار دیگر در انتخابات شوراها نیز شاهد باشیم.

نایب رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان فارس معتقد است که در تهیه این لیست با دقت نظر و تعمق فراوان، حرکت شده است، گفت: ویژگی مهم این لیست آن است که افراد را در طیف‌های مختلف سنی و جنسی در برگرفته و به تخصص، تعهد و مشی‌اصلاح‌طلبی افراد نگاهی ویژه دارد.

قائدیان با این اعتقاد که مردم بار دیگر به لیست امید اعتماد خواهند کرد، گفت: آنچه برای همه ما اهمیت و اولویت دارد، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، اینکه همه پای صندوق‌های رای بیایند؛ لذا شورای اصلاح‌طلبان استان فارس نیز از تمام مردم برای حضوری پرشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت دعوت می‌کند.

سید احمدرضا دستغیب (فخرالدین)، ابراهیم صبوری، سینا بنی زمانی،‌ قاسم مقیمی، سولماز دهقانی، بسید عبدالرزاق موسوی،‌ احمد تنوری، مهدی حاجتی، نوذر امامی، لیلا دودمان، سعید نظری،‌ نواب قائدی و علی ناصری، در لیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر شیراز قرار گرفته‌اند.

لیست امید برای شورای شهر شیراز

  • سید احمدرضا دستغیب (فخرالدین)

  • ابراهیم صبوری

  • سینا بنی زمانی

  • قاسم مقیمی

  • سولماز دهقانی

  • سید عبدالرزاق موسوی

  • احمد تنوری

  • مهدی حاجتی

  • نوذر امامی

  • لیلا دودمان

  • سعید نظری،

  • نواب قائدی

  • علی ناصری

1 دیدگاه برای “اسامی لیست امید برای شورای شهر شیراز مشخص شد/نایب رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان فارس: همه با سعه صدر و بدون تنش و سهم‌خواهی، تغییرات را پذیرفتند/ نگاه ویژه ای به تخصص، تعهد و مشی‌اصلاح‌طلبی داشتیم

  1. متاسفانه قبل ازاینکه رزومه لیست امیدرابررسی نمایم اقدام به رای دادن کردم واشتباهه کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.