از سوی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها بزرگترین موکب در حرم شاهچراغ(ع) برپا شد

بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها؛ در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ(ع)، بزرگ ترین موکب را در مسیر این مراسم برپا کرد.

مدیر امور شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها شنبه ۷ آبان در حاشیه مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، ضمن تبریک و تسلیت شهادت زوار این حرم شریف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها یکی از بزرگ ترین بنیادهای خیریه است که در کشور بیش از ۱۰۰۰شعبه دارد.

فرزانه زارع با بیان اینکه بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها بزرگ ترین موکب‌ها را در مراسم اربعین برپا کرده است، افزود: امروز نیز بزرگ ترین موکب را در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) برپا کرده و از زائران پذیرایی می‌کنیم.

او به خدمات این بنیاد در زمینه ایتام، سادات، اشتغالزایی و اهدای جهیزیه به زوج ها نیز اشاره کرد و عنوان کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰۰جهیزیه به نوعروسان اهدا شده و به زودی نیز یک مراسم بزرگ اهدای جهیزیه خواهیم داشت.

مدیر امور شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها همچنین گفت: بیش از ۱۸۰۰ یتیم در فارس تحت پوشش این بنیاد خیریه هستند.

زارع در عین حال اظهار کرد: بنیاد بیش از ۱۴شعبه در نقاط مختلف دارد که هر شعبه حدود ۶۰۰خانواده را تحت پوشش قرار داده است.

او افزود: این بنیاد تعداد زیادی از بانوان بدسرپرست و بی سرپرست را نیز تحت پوشش دارد و در آینده کارهای بزرگی در زمینه اشتغال زایی در نظر داریم.

مدیر امور شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها در پایان نیز خاطرنشان کرد: به زودی تلاش داریم تعداد شعب بنیاد را در فارس افزایش تا خدمات بیشتری را به مردم در همه نقاط استان انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.