ارسال نتایج صحت سنجی به داوطلبین انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان فارس، در خصوص روند تشکیل هیات های اجرایی انتخابات گفت: در حد فاصل بین ۲۶ شهریور تا ۲۷ مهرماه یکی دیگر از فراینده های انتخابات یعنی تشکیل هیات های اجرایی در فرمانداری های استان انجام خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، اسماعیل قزل سفلی، در جمع خبرنگاران افزود: نتایج صحت‌سنجی مدارک داوطلبان انتخابات مجلس که در مرحله نخست اقدام به پیش ثبت نام کرده اند از امروز ۲۶ شهریورماه از طریق پیامک به آنها اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس گفت: آن دسته از داوطلبانی که صحت مدارک آنها از سوی مراجع ۶ گانه تایید شده یک کد رهگیری دریافت می کنند که بر اساس آن متقاضیان از ۲۷ مهرماه تا سوم آبانماه فرصت دارند ثبت نام خود را نهایی کنند، ثبت نام نهایی هم الکترونیکی خواهد بود.

وی ادامه داد: داوطلبانی هم که صحت مدارک آنها از سوی یک یا چند مرجع تایید نشده از امروز ۲۷ شهریور تا دوم مهرماه فرصت دارند که اعتراض خود را ثبت کنند.

او اظهار کرد: نتیجه این اعتراض نیز در قبل از ۲۷ مهرماه اعلام می شود که به دنبال آن یک کد رهگیری برای داوطلبانی که صحت مدارک آنها در این مرحله تایید شده ارسال می‌شود.

وی گفت: متقاضیان در این مرحله با استفاده از کد رهگیری که دریافت کرده‌اند از ۲۷ مهرماه تا دوم آبان ماه فرصت دارند که ثبت نام خود را نهایی کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس، در خصوص روند تشکیل هیات های اجرایی انتخابات نیز گفت: در حد فاصل بین ۲۶ شهریور تا ۲۷ مهرماه یکی دیگر از فراینده های انتخابات یعنی تشکیل هیات های اجرایی در فرمانداری های استان انجام خواهد شد.

قزل سفلی افزود: بر این اساس، از فرمانداری ها خواسته شده که معتمدین را شناسایی و نسبت به معرفی آنها اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.