حسن روحانی: هیچ‌کس جز مردم نمی‌تواند رییس‌جمهور تعیین کند

حسن روحانی با بیان اینکه “با هوشیاری ملت، هیچ‌کس جز مردم نمی‌تواند رییس‌جمهور تعیین کند”، گفت: عده‌ای می‌خواهند بی‌دردسر نتیجه صندوق را تصاحب کنند اما تنها راه برای پیروزی و موفقیت حضور مردم در ۲۴ خرداد است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پس از قرائت فاتحه در گلزار شهدای رشت و ملاقات آیت‌الله باقری امام جمعه رشت، در مهدیه این شهر حاضر شد و در جمع مردم رشت، با بیان اینکه “اینجا سرزمین تاریخی رشت است سرزمین دلاوری‌های و سردار جنگل”، اظهار کرد: دوستان به من می‌گفتند برای چه در صحنه کاندیداتوری وارد شده‌اید در حالی که معضلات کشور در طول هشت سال گذشته آن چنان پیچیده شده که قابل حل نیست. در هفته‌های نزدیک به انتخابات حضور و وحدت و اراده مردم نشان داد که هیچ مشکلی در این کشور نیست که با اتحاد و همت مردم قابل حل و فصل نباشد و کلید تدبیر در دست ۷۵ میلیون نفر است.

وی خطاب به جمع حاضر افزود: کسی شما را ناامید نکند و نگوید که پای صندوق رفتن تاثیر ندارد و هرکه را می‌خواهند از قبل تعیین شده است، چون اینها سخنان شیطانی است که می‌خواهند ما پای صندوق رای نشتابیم و بدانید و مطمئن باشید با هوشیاری ملت هیچ کسی جز ملت نمی‌تواند رییس جمهور تعیین کند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه “وقتی تصمیم به حضور در عرصه انتخابات گرفتم امیدم به حضور ملت پای صندوق بود”، خاطرنشان کرد: بدانید عده‌ای می‌خواهند بی‌نتیجه نتیجه صندوق را تصاحب کنند و تنها راه برای پیروزی و موفقیت، حضور شما در ۲۴ خرداد است.

روحانی با اشاره به اینکه اگر هر یک از شما زنان و مردان بتوانید ۱۰ نفر را پای صندوق آورید بدانید ما پیروز انتخابات خواهیم بود، تصریح کرد: مردمان ما اجازه نخواهند دارد روند هشت سال گذشته ادامه یابد چون دیدند انزوای متخصصان،‌ مدیران‌، درستکاران و راستگویان چه بلایی سر کشور آورد.

وی با اشاره به موج ایجاد شده در بین مردم با ثبت‌نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات گفت: هشت سال بود آقای هاشمی تخریب می‌شد و به او اتهام می‌زدند و چهار سال قبل در برابر دوربین صدا و سیما چه عبارتها‌، تهمت‌ها و پررویی‌ها که نشد اما رسانه ملی به وظیفه اخلاقی خود عمل نکرد و بخاطر یک جمله که اهانت و تهمت بود یا نبود ۲۰ دقیقه به یک نفر فرصت داد اما به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی‌، حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی و حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری که به آنها تهمت زدند فرصت دفاع ندادند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: موجی که در ثبت‌نام آیت‌الله هاشمی در کشور به وجود آ‌مد نشان داد مردم می‌خواهند به فریبکاران بگویند ما مرد هوشیاری و مرد درک و ایستادگی هستیم که در برابر دروغگویان و تهمت‌زنندگان سر فرود نخواهیم آورد.

روحانی خطاب به مردم رشت گفت: بدانید آنهایی که می‌خواهند مسیر گذشته را ادامه دهند، مردم به آ‌نها رای نخواهند داد. اگر همه مدیران لایق را برای اداره کشور فرا خوانیم و دست همکاری توام با تواضع به سوی اساتید و صاحب‌نظران و افراد باتجربه دراز کنیم کشور ما از همه معضلات نجات پیدا خواهد کرد فضای آزادتر،‌امن‌تر و اخلاقی‌تر در جامعه حاکم می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.