سالاری خبر داد؛ برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت های بدون رئیس پیش از پایان سال جاری

خبر پارسی – معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس ازبرگزاری مجامع انتخاباتی هیئت هایی که با سرپرست اداره می شوند تا پیش از پایان سال جاری خبر داد .

محسن سالاری در جمع خبرنگاران ضمن خبر دادن از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت پزشکی ورزشی فارس گفت: امر برگزاری مجامع بسیار مهم است و ما به رای مجمع احترام می گذاریم و به هیچ وجه در این امر جانب داری نمی کنیم.

او با بیان اینکه پیش از این هر کس با ثبت نام می توانست در انتخابات هیئت های ورزشی شرکت کند، افزود: ضمن اینکه ثبت نام را حق مسلم هر کس می دانیم اما از این پس نامزدهای پست ریاست هیئت ها بعد از ثبت نام در کمیته بررسی توانمندی می شوند و باید برنامه های خود را در زمانی که به همین منظور به آنان داده می شود ارائه کنند .

سالاری گفت: کمیته بررسی توانمندی در یک جلسه دو ساعته به هر نامزد نیم ساعت وقت برای ارائه برنامه می دهد تا به تشریح نظرات و برنامه های خود بپردازند .

وی در تشریح ترکیب اعضاء مجامع هیئت ها گفت: هر مجمع متشکل از ۱۹ عضو است که ۱۰ نفر از آنان اعضاء حقوقی هستند و ۹ نفر باقی مانده اعضاء حقیقی، متشکل از ۳ ورزشکار، ۲ مربی، ۲ داور و دو باشگاه، که ما برای از بین رفتن هر گونه شائبه ای با اینکه بخشنامه در اختیار مدیر کل است، شاخصه هایی مشخص کرده ایم تا نتخاب افراد حقیقی هم با شفافیت کامل انجام پذیرد .

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس همچنین از برگزاری مجمع انتخاباتی چند هیئت تا پیش از پایان سال جاری خبر داد و گفت: مجمع انتخاباتی مربوط به هیئت پزشکی ورزشی و در روز ۸ اسفند برگزار خواهد شد .

او با بیان اینکه رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور موافقت خود را با برگزاری مجمع هیئت فارس اعلام کرده است، افزود: زمان برگزاری مجمع قطعی و مطمئنا هیچ تغییری در آن بوجود نخواهد آمد .

سالاری زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های باستانی را روز ۲۸ اسفند ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: مجامع هیئت کاراته و کشتی هم تا پیش از پایان سال برگزار می شود .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.