رحمان ؛ آنجا که باید ستاره شد/امان از آن سیو استثنایی۷۶ /زنده باد رحمان،پاینده باد ایران

آنچه در این سه بازی بیش از هر چیزی خود نمایی می کند،آن ((صفر)) مشترک در هر سه بازی است. صفری که البته نمره اش بیست است و صاحب بدون چون و چرای این بیست کسی نیست به جز رحمان احمدی

سایت گل – روزی که رحمان احمدی دروازه بان فیکس تیم ملی شد خیلی ها نگران بودند که در سه بازی حساس خردادماه که نیاز به جمع آوری بیشترین امتیازها داریم باید با چشم نگران آمدن توپ ها روی دروازه مان را نظاره گر باشیم .در این میان خیلی ها روی این نکته اصرار داشتند که رحمان به هیچ وجه نمی تواند جای خالی سید مهدی رحمتی که در ۴ بازی قبلی فقط دو گل خورده بود را پر کند.از طرفی این مساله هم مطرح می شد که رحمان وجه ستارگی لازم و تجربه کافی برای درخشش درون دروازه مان را ندارد تا برخی نگران دروازه تیم ملی بخصوص مقابل کره باشند اما این گلر کم حرف و خونسرد در روزی که باید ستاره شد و دروازه تیم ملی را بسته نگه داشت تا به یکباره محبوب مردم ایران و اهالی فوتبال شود و یکی از سربازان تیم ملی در راه رسیدن به برزیل باشد..

رحمان احمدی مثل دو بازی قبلی گل نخورد و ۲۷۰ دقیقه رویایی را پشت سر گذاشت اما قطعا بازی در اولسان و مقاومت نود دقیقه ای او مقابل نیروی هوایی کره تا سال های سال در خاطره ها می ماند.پس بیایید مرور کنیم کارهای رحمان مقابل کره را:

دقیقه ۵ رحمان با صلابت و خونسردی خاصی اولین کرنر حریف را با خروجی خوب بی اثر کرد وتوپ را به سینه کشید.

دقیقه ۷ با استپ سینه ای که داشت نشان داد برای این بازی بزرگ و جیغ و دادهای کره ای ها کاملا آماده است.

دقیقه ۱۱ رحمان برای خروج مردد بود و بعد از سانتر تیز کره ای ها از چپ فقط حرکت توپ به سوی بیرون زمین را نظاره گر بود.

دقیقه ۱۳ رحمان شوت لی دونگ گوک را در اختیار گرفت که البته خیلی هم سخت نبود.

دقیقه ۲۶ خروج احمدی ناموفق بود و شانس آورد که زاویه بسته شده بود تا ضربه سر مهاجم حریف از زاویه بسته به جایی نرسد.

دقیقه ۴۰ گلر مشکی و بنفش پوش ما با خروجی شجاعانه در مصاف تک به تک با مهاجم کره نیمچه خطای زیرکانه ای که انجام داد یک گل برایمان خرید .خروج رحمان عالی و متوقف کردن مهاجم حریف شجاعانه بود.

دقیقه ۵۶ گلر ملی پوش ما دوباره با استپ سینه ای غرور برانگیز برای مهاجمان کره خط و نشان کشید که قرار نیست در نیمه دوم هم گل بخورد.

دقیقه ۷۶ اوج تمام دوران ورزشی رحمان احمدی بود.این بار بعد از یکی دو ارسال و مغلوب شدن مدافعان سفیدپوش رحمان با یک سیو استثنایی شوت چکشی و محکم مهاجم کره را دفع کرد و البته بلافاصله توپ بعدی را هم با رشادت دفع کرد تا با دبل سیو استثنایی او به برزیل نزدیک تر شویم.ری اکشن رحمان بعد از این دبل سیو هم عالی بود و و جوه ستارگی او را عیان کرد.

دقیقه ۸۱ رحمان خروجی موفق داشت و توپ را مشت کرد که حرکت موثری بود.

دقیقه ۸۴ باز هم خروج گلر خونسرد ما موفق بود و توپ را روی هوا مال خود کرد اما مهاجم کره روی او خطا کرد تا احمدی تجربه بالایش را بخاطر گرفتن این خطا و تلف کردن یکی دو دقیقه نشان دهد.

دقیقه ۹۰ گرفتن شوت زمینی هافبک میزبان آنقدر سخت نبود که رحمان را بلرزاند.

دقایقی بعد وقتی سوت داور چینی به صدا در آمد او هم یکی از ستاره های ما بود که در وسط میدان اولسان پایکوبی می کرد؛پس زنده باد رحمان ،پاینده باد ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.