درخواست جمعی از فعالان سیاسی و مدیران استان فارس در ادوار مختلف به رئیس جمهور روحانی

خبر پارسی – جمعی از فعالان سیاسی و مدیران استان فارس در ادوار مختلف در نامه ای به حجه الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران از وی خواسته اند برای تعیین استاندار فارس شخصیتی برخوردار از تجارب مدیریتی بالا، توان اجرایی ممتاز، نگرش های بلند فکری و فرهنگی و به ویژه توسعه ای و همسو با گرایش سیاسی دولت جدید انتخاب کند.
در متن کامل این نامه که یک نسخه از آن در اختیار خبر پارسی قرار گرفته آمده است:
حضرت حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
باسلام و احترام و با اغتنام فرصت و ضمن آرزوی حضور موفق جنابعالی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و امید تحقق آرزوهای بلندمدت شریف ایران در سایه تدابیر کارساز حضرتعالی، شایسته می دانم در آستانه انتخاب استاندار جدید استان فارس یادآوری نماییم که مردم شریف استان بزرگ فارس در عرصه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیش از یک میلیون و سیصدهزار رای یکی از بالاترین آرا ممکن را به جنابعالی به عنوان مظهر عقلانیت و اعتدال و باور به مردم سالاری اختصاص دادند. لذا حداقل انتظار این است که در انتخاب نماینده عالی دولت در استان فارس شخصیتی برگزیده شود که بتواند ویژگی های بارز دولت و شخص شما را نمایندگی و با آرا ۲۴ خرداد۹۲ نسبتی مستقیم و متناسب داشته و بینش و منش وی معرف مشی دولت جدید باشد. بدون تردید در میان شخصیت های سیاسی و اجرایی فارس افراد مناسبی برای این منظور وجود دارند که برخی از انها توسط همکارانتان به جناب عالی و وزارت کشور معرفی شده اند که امید است در مسیر انتخاب استاندار مورد توجه و مشورت قرار گیرند اینک انتظار داریم دولت محترم و وزارت کشور با توجه به بی مهری که به مردم استان فارس در زمینه حضور شخصیتهای ارزشمند استان در انتخاب اعضا کابینه و مدیران ارشد کشور صورت پذیرفته با انتخاب استانداری بومی حداقل بخشی از این کاستی جبران شود تا فعالین سیاسی و اجتماعی فارس نیز که مشوق و دعوت کننده مردم به حضور در انتخابات و رای قاطع به جنابعالی بوده اند بیش از این شرمنده نگردند. بدیهی است انتخاب حق جنابعالی و مدیران شما است و این عریضه به محضر حضرتعالی پاسخی به درخواست های مکرر و فراوان رای دهندگانی است که انتظار دارند تا مدافع حقوق آنان باشیم. گزینش شخصیتی برخوردار از تجارب مدیریتی بالا، توان اجرایی ممتاز، نگرش های بلند فکری و فرهنگی و به ویژه توسعه ای و همسو با گرایش سیاسی دولت جدید پاسخ مناسب و احترام به رای و نظر مردم و وفای به عهد ریاست جمهوری در بیعتی است که با شما صورت پذیرفته است.
ایام عمر مستدام
۳۱/۶/۹۲
جمعی از فعالان سیاسی و مدیران استان فارس:
عبدالواحد موسوی لاری، غلامرضا صحراییان، دکتر افتخارجهرمی، محمدجعفر اسلامی، محمدامین سازگارنژاد، اردشیر فتاحی نژاد، انصاری لاری، عبدالرسول وصال، خداکرم جلالی، محمد شریعتمدار، محمدحسین عمادی، اصغر شاپوریان، جلیل سازگارنژاد، مرتضی شاپوریان، جواد مظفر، سیداحمدرضا دستغیب (فخرالدین)، محمدمهدی افشاری، محمدرضا آیت اللهی، محمدجواد شقاقیان، سیدمنصور کشفی، خداداد قبادی، سیداحمد حسینی ،حبیب رشیدی، سیدرضی حسینی، بهیار سلیمانی، احمد کبیری، اسداله عابدی، سیداحمد عظیمی، سیدابراهیم امینی، سیدمهدی طباطبایی، رضا یوسفیان، جواد اطاعت، غلامحسین فروغی نیا، محمدباقر باقرنژادیان، محمدجواد کشفی، جواد راستی، صمد شجاعیان، سهراب بهلولی قشقایی، روستا، زارعی، هدایت اله آقایی، عبدالمجید معافیان، کریم شورانگیز.

1 دیدگاه برای “درخواست جمعی از فعالان سیاسی و مدیران استان فارس در ادوار مختلف به رئیس جمهور روحانی

  1. بنام خدا، جناب آقای دکتر روحانی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران ، بنظر بنده حقیر این تعداد از آقایان بزرگوار گمان نمیکنم اهداف و نظریات مردم شریف و متدین فارس رو نمایندگی کنند. این آقایان محترم سالهاست که در ساختار سیاسی کشور نقشی ندارند، و در گذشته هم خصوصاً مجلس ششم البته برخی از آنان که در لیست بالا آمده میراث خوبی از خود بجا نگذاشته اند. بنابراین مردم متفکر استان فارس با درایتان خودشان بطور خود جوش که نشآت گرفته از سوابق خود شخص جنابعالی است به شما رأی داده اند ، و اینکه حتماً استاندار و یا هر مسئول دیگری بومی باشد حرف کاملاً عامیانه ایست، مهم تجربیات ، تخصص مرتبط و مهم تر از اینها آشنایی با منویات رهبری و شخص جنابعالی است.
    حبیب خلج ، کاندیدای دو دوره اتخابات حوزه آباده بوانات و خرم بید ، تلفن ٠٩١٢١١١٧۴١٢

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.