حجم کمک جوان به مناطق سیل زده باعث شگفتی است

خبرپارسی –  مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: حجم کمک‌ سمن های جوان به مناطق سیل زده و شهروندان آسیب دیده از سیل باعث شگفتی است.

معصومه دستغیب که در حاشیه بازدید سرزده از یکی از آشپزخانه‌های پخت و توزیع غذا توسط سازمان‌های مردم نهادجوان سخن می گفت با بیان این که معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره نه کل ورزش و جوانان در مدیریت فعالیت های اجتماعی استان بین تمام ارگان های اجتماعی منحصر به فرد و پیشرو است افزود: جوانان در واقعه سیل امسال نشان دادند که از چه ظرفیت و توان بالایی برای حضور در عرصه های مختلف اجتماعی برخوردارند. وی استفاده از ظرفیت های جوانان را برای کشور سازنده و کارساز دانست و گفت: امروز می‌توانیم با افتخار عنوان کنیم که جوانان شهر شیراز و استان فارس جوانان سرافراز کشورمان هستند.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری فارس بهترین راه قدردانی از جوانان را استفاده از ظرفیت ها و توانایی های آنها در عرصه های مختلف عنوان کرد و با تقدیر از ایثار و فداکاری  جوانان سازمان‌های مردم نهاد گفت: انرژی، انگیزه و تعهد جوانان بسیاری از افراد را برای خدمت رسانی به مردم در فاجعه سیل پای کار آورد.

دستغیب سازمان‌های مردم نهاد را نظام پنهان ارتقاء سلامت اجتماعی دانست و گفت: این سازمان‌ها صدای مردم و حلقه اتصال اقشار مختلف جامعه با دولت است.

وی دیده‌بانی، تحقیق و شبکه سازی را توسط سازمان‌های مردم نهاد را یکی از شیوه‌های تسهیل  در خدمت‌رسانی به مردم دانست و  با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سمن های جوان در محله سعدی گفت: پایش اجتماعی که توسط این سازمان ها در محله سعدی انجام شده اطلاعات گرانقدری را در اختیار مسئولان حوزه های مختلف فرهنگی اجتماعی قرار می دهد، که می تواند کارگشای بسیاری از مشکلات باشد.

دستغیب در پایان با تاکید بر توان جوانان در سازمان‌های مردم نهاد گفت: دولت مفتخر است که با شناخت دقیق از توان جوانان مأموریت های ویژه اجتماعی خود را با خیالی راحت به دست آنها می سپارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.