ترکان: کشور شبیه بارسلوناییاست که همه چیز دارد اما بد ارنج شده

اکبر ترکان قائم مقام ستاد انتخاباتی حسن روحانی، «ایران را به بارسلونایی تشبیه کرد که همه چیز دارد اما بد ارنج شده»!

به گزارش خبرآنلاین، اکبر ترکان شب گذشته در برنامه شب آفتابی شبکه ۵ سیما تشبیه جالبی داشت از شرایط این روزهای ایران. او ایران را کشوری با پتانسیل بالا دانست که چند سالی را بد اداره شده و این حرفش را اینگونه توصیف کرد:« ما الان نظام مدیریتی مان مثل تیم بارسلوناست. بهترین بازیکنان را داریم اما هیچ چیزمان سر جایش نیست. بهترین فروارد تیم «مسی» را گذاشتیم جای توپ جمع کن ، توپ جمع کن مان دارد در دفاع راست بازی می کند و دفاع راست هم رفته توی دروازه. این سردرگمی ، نظم تیمی را به هم ریخته. حالا ما نیازمان این است که دوباره هر کسی را سر جایش برگردانیم. این کاری است که دولت حسن روحانی باید انجام دهد.»

او در این گفت و گو حرف های ورزشی دیگری هم زد و گفت والیبال بازی می کرده اما…؛« چندی قبل داشتم والیبال بازی می کردم که رباط صلیبی پایم پاره شد و برای این نمی توانم فعلا ورزش کنم. » او که بچه محله جیحون بوده، گفت:« ما زمین بازی مان زمین زاویه بود که خودمان صافش کرده بودیم و آن را حق خودمان می دانستیم اما بعدها صاحبانش آمدند آنجا را ساختند! ولی ما هنوز هم آن زمین را حق خودمان می دانستیم!»

مجری برنامه از او پرسید شما که بارسلونا را ارنج کردید ، تیم ملی را ارنج نمی کنید که او گفت:« نه فقط آرزوی موفقیت می کنم. من در این کار تخصص ندارم. فوتبال دوست دارم ، بازی هم کردم اما تخصص ارنج کردن تیم را ندارم!»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.