بازگشت صنعت نفت و گاز به ورزش فارس

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی منصوب شد§£zWw®Ml§h§ˆÑ(˜n¸®n¸ì

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از دریافت مجوز رسمی فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی این شرکت در پنج رشته ورزشی خبر داد.

دکتر سید ابوالحسن محمدی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و در راستای تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی، مجوز رسمی فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با مرکزیت شهر شیراز از سوی امور ورزش شرکت ملی نفت صادر شد.

او افزود: این باشگاه برای شروع در رشته‌های کشتی فرنگی، تکواندو، هندبال، بسکتبال و فوتبال از سال جاری در لیگ‌های برتر کشوری و استانی فعالیت می‌کند.

محمدی ادامه داد: تیم های این باشگاه در رشته‌های کشتی فرنگی و تکواندو آقایان و هندبال بانوان در رده سنی بزرگسالان در سطح لیگ برتر کشور و در رشته‌های فوتبال آقایان و بسکتبال بانوان در رده‌های سنی بزرگسالان در سطح لیگ‌های استان فارس در مسابقات ورزشی حضور می‌یابند.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، اعضای تیم‌ها از میان ورزشکاران نخبه بومی حوزه فعالیت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و فرزندان مستعد کارکنان این شرکت انتخاب شده و به زودی تمرینات آنها آغاز می شود.

محمدی، ادامه داد: با توجه به اینکه این باشگاه در ابتدای راه قرار دارد، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، تیم‌ها جهت آمادگی از اماکن و امکانات ورزشی این سازمان استفاده می‌کنند اما در دراز مدت این باشگاه صاحب اماکن ورزشی اختصاصی می شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با اشاره به اینکه راه اندازی این باشگاه نتیجه تلاش جمعی مسئولان استانی و حمایت و نگاه مثبت مسئولان ورزش وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بوده است، افزود: با راه اندازی این باشگاه فضای مناسب جهت پرورش استعدادهای بومی مناطق عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و توسعه ورزش های همگانی فراهم می‌شود.

محمدی‌در پایان با اشاره به اینکه استان فارس یکی از مهمترین قطب‌های تولید گاز در سطح کشور است، گفت: توجه به مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به ویژه در حوزه های فرهنگی و ورزشی یکی از مهمترین مطالبات مردم این استان طی سالیان گذشته بوده است و با راه اندازی این باشگاه رضایتمندی خوبی به وجود می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.