انتشارگزارش عملکرد سازمان های مردم نهاد از سیل شهرک سعدی

خبرپارسی – مدیر سازمان مردم نهاد پارسیک گفت: گزارش عملکرد سازمان های مردم نهاد جوان در شهرک سعدی مستند منتشر می شود.

آرزو حسین آبادی که درست از زمان وقوع سیل ششم فرودین ماه دفتر تسهیلگری شهرک سعدی را به مرکز هماهنگی سازمان های مردم نهاد فعال در عرصه خدمت رسانی به شهروندان سیل زده تبدیل کرده است، با اشاره به خدمات این سازمان ها به شهروندان آسیب دیده از سیل افزود: در این مدت با حمایت های دفاتر امور اجتماعی و خانواده و بانوان و اداره کل ورزش و جوانان فارس توانسته ایم تسهیل کننده خدمت رسانی ها به مردم این منطقه از شهر باشیم.

وی با بیان اینکه از زمان وقوع سیل تا روز نهم بیش از ۴۰ هزار پرس غذا برای مردم آسیب دیده از سیل در سه وعده غذایی توسط سمن ها تهیه و توزیع شده است گفت: پس از عبور شهرک سعدی از وضعیت بحرانی ۷۲ ساعت نخست، با برنامه ریزی انجام شده کمک ها به سمت تهیه و توزیع اقلام بهداشتی  و… سوق داده شد.

مسئول دفتر تسهیلگری شهرک سعدی با تاکید بر اینکه در ارائه این خدمات به مردم تنها از ظرفیت های ۲۲ سازمان مردم نهاد جوان استان، حمایت های شخص استاندار و اداره کل ورزش و جوانان استان استفاده شده است افزود: تهیه و توزیع بیش از ۳۰۰ تخته  پتو و فرش، لوازم خانگی و اقلام بهداشتی از جمله دیگرخدمات سازمان های مردم نهاد جوان استان به مردم سیل زده شهرک سعدی است.

حسین آبادی با بیان اینکه با شش ماه کار تخصصی و پایش محلات شهرک سعدی نقشه اجتماعی و جامع این شهرک تهیه شده است، افزود: در پایان عملیات امداد رسانی به مردم ،سازمان های مردم نهاد گزارش عملکرد خود را به ریز تفکیک واحد ساختمانی منتشر می کنند تا سیل بهانه ای برای برخی تسویه حساب های سیاسی تبدیل شود.

وی در پایان گفت:با حمایت های استاندار و اداره کل ورزش و جوانان،سازمان های مردم نهاد زیر مجموعه این اداره کل مسئولیت مرمت ۲۰ باب منزل آسیب دیده از سیل را برعهده خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.