افزایش امید و توسعه عدالت حاصل عملکرد اداره ورزش و جوانان فارس

خبرپارسی – رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: حاصل عملکرد اداره کل ورزش و جوانان فارس افزایش امید و توسعه عدالت اجتماعی درجامعه است.

بهرام پارسایی که روز پنجشنبه درجریان بازدید از برخی پروژه های ورزشی شهرستان شیراز سخن می گفت، عملکرد اداره کل ورزش و جوانان در دو حوزه نرم افزار و سخت افزار را با اداوار پیشین غیرقابل مقایسه عنوان کرد و افزود: اینکه سرانه ورزش استان تا پیش از سال ۹۵ تنها ۲۳ سانتی متر بوده و از سال ۹۵ تاکنون به حدود ۱ متر رسیده یعنی انقلابی عظیم در حوزه ورزش استان به وقوع پیوسته است.

وی توجه به توسعه عدالت اجتماعی را یکی از ویژگی های این عملکرد برشمرد و افزود:تا پیش از سال ۹۵ در برخی از روستا های استان و حتی شهر شیراز یک سانتی متر فضای ورزشی وجود نداشت اما اکنون هموطنان روستایی ما نیز طعم توسعه زیر ساختی در ورزش را به راحتی چشیده اند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ،با بیان اینکه برخی با اهداف خاص به دنبال ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه هستند افزود:عملکرد تحسین برانگیز دستگاهی نظیراداره کل ورزش و جوانان در دو بخش ورزش و جوانان مصداق واقعی افزایش امید و نشاط در جامعه است.

وی با اشاره به کسب موفقیت های فراوان توسط ورزشکاران استان فارس دررقابت های مهم آسیایی،جهانی و المپیک ، ازتوسعه زیر ساخت های ورزشی درکنار تلاش های خستگی ناپذیرورزشکاران به عنوان یکی از مهم ترین عوامل درکسب این موفقیت ها یاد کرد و افزود:امروز نه تنها مردم فارس بلکه تمام مردم ایران با افتخار و غرور نام ورزشکارانی نظیر ساره جوانمردی،فرانک پرتو آذر،سمیرا ارم،شیما آل سعدی،فروغ عباسی و… را به زبان می آورند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی احداث ورزشگاه ویژه بانوان در شهرک گلستان شیراز را اقدام مناسب دیگری برای توسعه ورزش در بخش بانوان دانست.

پارسایی حضور این بانوان و دیگر ورزشکاران بانوی استان فارس را در سطح نخست رشته های مختلف ورزشی حاصل پشتکار خود ورزرشکار،دانش مربیان و نقش تاثیر گذار یک تیم مدیریتی با نگاه حمایتی دانست.

وی دربخش دیگری از سخنانش فارس را استانی با ظرفیت های فراوان در حوزه های مختلف دانست و گفت:توسعه توریسم ورزشی می تواند به عنوان یکی از محورهای توسعه استان درددستورکار قرارگیرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ساخت ورزشگاه زیبایی همچون مجموعه پارس و ورزشگاه ۶  هزارنفره در شهر شیراز را حق مردم و ورزشکاران این شهر و استان فارس دانست و افزود:نباید فراموش کنیم که تا چند سال پیش مردم از داشتن این حق محروم بودند!

پارسایی توسعه این زیر ساخت ها را ظرفیتی مناسب برای توسعه صنعت گردشگری ورزشی در فارس دانست و بااشاره به برگزاری جام جهانی فوتبال در کشور قطر گفت: بایداستفاده از این فرصت جهت معرفی استان فارس به عنوان مکانی معین برای کشور قطر را به عنوان یک پروژه ملی با محوریت استاندار و مجمع نمایندگان  مردم در مجلس شورای اسلامی دنبال کرد.

وی در ادامه با تاکید بر خرسندی از تحولات ایجاد شده در حوزه ورزش و جوانان فارس گفت: امروزحامیان مجموعه ورزش و جوانان با سربلندی می توانند از عملکرد این حوزه دفاع کنند.

عضوکمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ،حمایت از مدیرانی با دیدگاه تحول گرایانه و توسعه محور را تسریع کننده امر توسعه متوازن در کشور دانست و گفت:نمایندگان سه قوه مجریه،قضاییه و مققنه در استان فارس می بایست با حمایت از چنین دیدگاهی ضمن حمایت از مدیران ریسک پذیر زمینه تسریع در توسعه استان را فراهم سازند.

پارسایی با بیان اینکه خروجی توسعه ورزش ایجاد امید،سلامت جسم و نشاط روانی در جامعه است  افزود:تیم مدیریتی ورزش وجوانان فارس نشان داد که در هر شرایطی حتی شرایط سخت تحریم هم  می توان در کشور کار کرد.

اتفاقی که به اعتقاد وی می تواند به عنوان الگویی برای دیگر مدیران در کشور مطرح شود.

یادآور می شود، بهرام پارسایی ظهر روز پنجشبه دربازدیدی ۷ ساعته از سه پروژه مجموعه سوارکاری استان فارس واقع در لپویی از توابع بخش زرقان، ورزشگاه دردست ساخت ۶ هزارنفره شیراز واقع در بزرگراه حسین الهاشمی و مجموعه بزرگ ورزشی پارس واقع در شهرک میانرود شهر شیراز بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند توسعه و ساخت این سه مجموعه بزرگ ورزشی و روش اداره کردن آنها قرارگرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.