اجرای چهار رویداد تخصصی در نمایشگاه گردشگری فارس

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس،گفت: ۴ رویداد تخصصی به عنوان برنامه‌های جنبی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس برگزار می شود.

ابراهیم بختیاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس برنامه‌های جنبی و رویدادهای تخصصی برگزار می‌شود، افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس، همایش گردشگری خوراک، ادبی، هنری  و طبیعت گردی به طور قطع اجرا می‌شود.

به گفته او؛ همچنین در این نمایشگاه همایش‌ها و سمینارهای تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و نشست ث‌های تخصصی تشکلهای صنفی گردشگری برگزار خواهد شد.

بختیاری عنوان کرد: اجرای چنین برنامه‌های جنبی ارتقا سطح کیفی نمایشگاه را به دنبال دارد و از نظر تخصصی کمک قابل توجهی به شرکت‌ها، موسسات و علاقه مندان به این حوزه خواهد شد.

معاون گردشگری فارس، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس را دومین برند نمایشگاهی گردشگری کشور برشمرد و تعویق تاریخ برگزاری این نمایشگاه را به عنوان یک فرصت تلقی کرد و گفت: با توجه به مشکلات متعددی که در ماههای اخیر رخ داد به طور حتم برگزاری نمایشگاه در آذرماه شکوه و جلوه مورد انتظار جامعه بزرگ‌گردشگری را نداشت و در شان فارس هم نبود از این رو برآن شدیم تا با جابه جایی در تاریخ برگزاری نمایشگاه و البته تلاش مضاعف بتوانیم این نمایشگاه را ازنظر کمی و کیفی با شرایط بهتری برپا کنیم‌.

گفتنی است، دوازدهمین  نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس  از ۲۰ تا ۲۳ دی ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز واقع در شهرک گلستان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.