ابراز نگرانی جمعی از فعالان عرصه سلامت استان فارس بر ابقای ایمانیه : دچار زکام یا ایدز سیاسی شده ایم! / بوی معامله می آید،بر سر چی؟!

خبرپارسی – جمعی از فعالان عرصه سلامت استان فارس با ارسال یاداشتی به خبر پارسی ضمن نگرانی از احتمال ابقای دکتر ایمانیه بر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز،ابقای احتمالی دکتر ایمانیه را نوعی معامله دانسته اند که تدبیر را قربانی کرده و امیدها را نا امید می کند.

در این یاداشت که به طور اختصاصی در اختیار خبر پارسی قرار گرفته،آمده است:

متاسفانه علی رغم امید های فراوانی که دانشجویان کارمندان،اعضای هیات علمی،شاغلین بخش خصوصی ،سیاسیون اعتدال گرا،گروههای علمی به وزیر بهداشت دولت تدبیر و معاونت فارسی ایشان داشتند ،متاسفانه اخبار رسیده دلالت بر معامله ای جهت ماندن ریاست فعلی دانشگاه حکایت دارد. معامله ای که با دلایل واضح ذیل تدبیر را قربانی کرده و امید ها را نا امید می کند. 

١- بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ریاست دانشگاهها به مدت ۴سال انتخاب می شوند و بمدت حد اکثر ۴سال قابل تمدید است.دکتر ایمانیه چه شاهکار مدیریتی داشته اند که باید قانون را نقض کرد یا مجوز خاص گرفت.٢- نامبرده سردمدار تفکر پادگانی اداره دانشگاهها است،و هم اکنون با پرونده سازی برای منتقدان در حال ادامه آن است.٣-کاهش رتبه علمی دانشگاه ثمره بارز مدیریت ایشان است.رتبه ٨ بورد در سال جاری نمونه آن است.۴- عقب افتادن استان فارس در شاخص های درمان نسبت به استان هایی چون اصفهان خراسان و…   ۵-نارضایتی عامه مردم از طرح غیر کارشناسی پزشک خانواده و روش پادگانی اجرای آن.۶-عقب افتادگی بخش خصوصی نسبت به استان های هم جوار.٧- حمایت همه جانبه از گروه سیاسی خاص.

 ما دچار زکام یا ایدز سیاسی شده ایم ،وزیر و معاونین را نمی دانیم!

62 دیدگاه برای “ابراز نگرانی جمعی از فعالان عرصه سلامت استان فارس بر ابقای ایمانیه : دچار زکام یا ایدز سیاسی شده ایم! / بوی معامله می آید،بر سر چی؟!

  1. موضوع اینه که از خودتون هم کمی دستپاچه بودند. دوستان نمیشه بر هر کسی تکیه زد، بزرگ فکر دنیا دیده میطلبد. هر کسی از هر جایی میتواند خوب باشد ولی برخی ها اصولا کارشان زیر پا گذاشتن مرام و مردانگی است، اینو از دکتر طالعی بپرسین بیشتر برایتان توضیح میدهد.

    1. سلام
      آقای خبر پارسی سانسور نکن، اقلا بنویس که یک غیر استان فارسی معامله کرده و اول خودشو با بچه ها نشون داد ولی بعدش بخاطر برج و باروی خودش همون خیانتی که به رییس وقت دانشکده پزشکی کرد حالا هم کرد. به این قوم نباید اعتماد کرد.

    2. با سلام
      اولا ازاین خبر پارسی باید تشکر کرد که محل انتشار نقد منصفانه و مروج آزادی بیان است

      ثانیا باور بنده این است دراین دانشگاه قطع الرجال است

      ثالثا در موقعیت کنونی بهترین ریاست دانشگاه این است دکتر ایمانیه بعنوان رئیس دانشگاه ودکتر هاشمی معاون پژوهشی ودکتر بهادر معاونت درمان ودکتر کدیور معاونت بهداشت ودکتر کشتکاران معاونت پشتبانی ودکتر عسکریان معاون آموزشی ودکتر شهریاری معاون دانشجوئی وفرهنگی

      1. دوستان چرا راه کج می روید. ایمانیه اشکالاتش مال حالا نیست . سالها ست با آمار سازی و بده بستان مدیریت می کنه. احمد آحمد آقا کدیور را هم نمی شناسه.
        اینجا یک رییس راستگو می خواد که ایمانیه ازش کیلو مترها دور است.
        شاهد مخواهید؟ بسیار است

      2. لطفا اسم دکتر عسکریان رو نیارید که فضاحت معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی از یاد دستیاران دانشجویان و اعضای هیات علمی فراموش نمی شود.

      3. علی آقا
        ایشان فردی بود با افکاری ژرف و در نهایت برنامه ریزی و دلسوزی. مشکل شما نمی دانم با ایشان چی هست ولی تا جایی که به یاد دارم ایشان در مقابل ندانم کاریهای مسوولین دانشگاه می ایستاد و در مقابل بسیاری از تقلبها ایستاد و فرهنگ های درستی از سلامت شغلی و مدیریت مجموعه پژوهشی را برای دانشکده پزشکی به ارمغان آورد. هرگز برای خوش آمد کسی حرفی نزد و هرگز به هیچ کسی باج نداد چه هیئت علمی ، چه دانشجو و چه دستیار ، هیچ تفاوتی بین افراد قائل نبود و مقتدرانه کارش را انجام می داد و تنها کسی بود که در شوراها در مقابل رفتارهای غیرقانونی و منفعت طلبی افرادی خاص می ایستاد و با صدای بلند از مجموعه حقوق اعضا دفاع می کرد و اجازه سو استفاده به احدی نمی داد. اینکه بگویید ایشان با مدیران دیگر دانشگاه متفاوت بود قبول دارم و اینکه بگویید نه تقلب می کرد و نه به کسی اجازه تقلب می داد قبول دارم، اینکه بگویید جلو سرقت های علمی ادبی را می گرفت ، در روزهایی که هنوز عده ای نمی دانستند و یا زیر بار نمی رفتند که سرقت علمی ادبی یعنی چه….. کاش این دانشگاه مجددا مدیرانی اینچنینی را به خود می دید.
        امیدوارم هر جا که هست و هر مسوولیتی که دارد در آن موفق باشد و مسیر استوار و اقتدار و انسانی خود را ادامه دهد و اجازه سواستفاده ندانم کارها را بگیرد، همانطور که سال ها در برابر بی قانونی و بی انضباطی جنگید.
        نگاهی به آیین نامه ها و دستورالعمل هایی که تدوین کرد بیندازید تا ببینید این مرد چند سال جلوتر از ما فکر می کرد.
        خوب است سری به معاون فعلی پژوهشی دانشکده بزنید و از ایشان بپرسید که دکتر تا چند سال بعد را دیده بود و تا چند سال آینده را برنامه های رفیع و با محور دانایی و حکمت داشت و آیا جرمی بجز اجرای قوانین برای همه و بدون نگاه پارتی بازی داشت؟
        ای کاش با او تماس می گرفتید و علت کاری که از او به دلیل آن از ایشان دلخور هستید را می پرسیدید و مطمئن هستم که قانع می شدید که دلیل قانع کننده ای که مورد تایید افراد بی طرف و سالم بوده داشته است…
        دوست من، خوشحالم که جنابعالی فرصتی پیش آوردید که از آن مرد ذکر خیری بکنم.
        پیروز و موید باشید

    3. دوستان عزیز دانشجو و همکاران دانشگاهی

      دانشگاه علوم پزشکی بچه بازی شده است امروزه ب 5مقاله دانشجو نوشته افراد استاد می شونند فردی که تا دیروز با الفبای مدیریت اشنا نیست مدیر می شود سلسله مراتب رها شده است وای ها هم ازبرکات دولت های نهم و دهم می باشد رئیس دانشگاه باید اقتدار لازم را ازنظر علمی و شهرت و وزنه بودن وریشه دار بودن داشته باشد آقای دکتر ایمانیه همه این شرایط را دارا هستنند ولی یک عیب دارنند که معاونین ومدیران میانی خود را از افراد ضعیف انتخاب می نمایند واین کار باعث می شود تمرکز کارها بر روی شخص خودشان باشد ومدیریت متمرکز به ناکارامدی و استبداد و جو تملق می انجامد آقای دکتر لطفی هم از این قاعده استثناء نبودند وکلیه کارهای ایشان را قائم مقام خوش الحانشان انجام می دادند
      اگر دکتر ایمانیه تیم قوی تشکیل دهند بهترین فرد هستند و متاسفانه ما دراین دانشگاه با بحران کمبود مدیر مواجه هستیم آنطوریکه خبر ها حکایت دارد تیم دکتر ایمانیه عبارتند از
      1-دکتر کجوری معاون پژوهشی
      2-دکتر مهرداد عسکریان معاون آموزشی
      3-دکتر بصیر هاشمی معاون درمان
      4-دکتر آذر معاون پشتیبانی
      5-دکتر کدیور معاون بهداشتی
      6-دکتر شهریاری معاون فرهنگی
      7-دکتر یونسی معاون دانشجوئی
      8

      1. جناب علیرضا
        متاسفانه از الفبای مدیریت دور هستید.سوابق علمی ایمانیه متاسفانه ضعیف است. کافی است به کارهای ایشان را قبل از مدیریت و بعد آن مقایسه کنید. برخی افراد با رانت مدیرتشان باصطلاح عالم می شوند!! و ایمانیه یکی از اینهاست.

      2. این اسم ها را بیخودی از کجا در آوردی بنده خدا؟

    4. ادامه ریاست دکتر ایمانیه با شرایط زیر مورد مخالفان است این شرایط به نفع علم وعدالت ونظام وجذ ب حداکثری می باشد

      1-دلجو ئی از آسیب دیدگان در دوره 4ساله اخیر که به ناحق مورد ظلم واقع شده اند
      2- نیم وقت شدن اعضاء هیات علمی وجذب هیات علمی جدید نیمه وقت به میزان دو برابر در دو نوبت هیات علمی صبح وعصر بصورت کارانه وقراردادی
      3-فعال شدن کلیه ظرفیت بیمارستانها و درمانگاههای دولتی جهت رقابت با بخش خصوصی
      4-انتخاب معاونین با تجربه و با رتبه علمی بالا وبا مقبولیت بالا ومشورت با ذینفعان
      5- عزل معاونین ومدیران نا کارامد
      6-تمرکز زدائی از سیستم مدیریت
      7-حمایت معنوی ومادی ازسایت خبر پارسی بعنوان رسانه ارتباطی جهت انتقال انتقادات
      8-اسقرار عدالت درکلیه ابعاد

      1. خود دکتر ایمانیه نیستی مردونه؟ پس خودتم جز مخالفین بودی و ما نمیدونستیم؟
        هل نده کامران !؟ میخوام برم!؟

  2. سایت محترم خبر پارسی که مرتب یادداشت !!!!!!!!!! تو سایت میزنی.ما هم جمعی از فعالین هستیم دیشب یادداشت نوشتیم رو سایت میزنی؟ یا باید جزو جمع خاصی باشیم؟ مرد باشید حذف نکنید این کامنت رو….

    1. یاداشت خود را بفرستید برای ما با اسم و مشخصات – البته پیش ما محفوظ می ماند -بررسی می کنیم در خدمتیم

    2. با عرض شرمندگی لحن نوشتن و علامت تعجب گذاشتنت بیشتر به نظر میاد جمعی از فعالین جیره خور و مواجب بگیر استاد باشی.از الان می دونم چه جوابهایی می خوای بدی ولی یادت باشه کسی که خوابیده رو میشه بیدارش کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده نه.

  3. این آدم، آدمو یاد شخصیت بدفیلم ترمیناتور میاندازه، انگاری هیچ جوری نمیخواد کنده بشه مثل یه سرطان بدخیم میمونه! خدا خودش رحم کنه چه فکر خطرناکی پشت این جریان هست؟ باز هم خدا خودش میدونه!به قول آن دوست تو فارس هنوز دولت نهم و دهم حکومت میکنه!!

  4. همکاران عزیز ! بنده از دوستان متخصص طرحی که در استانهای دیگه فعالیت دارند شنیدم که به ازاء هر شب کشیک، حق آنکالی بهشون پرداخت میشه. خواستم ازتون بپرسم در شهرستان هایی که فعالیت می کنید چنین چیزی وجود داره؟ چون ظاهراً دانشگاه علوم پزشکی شیراز خودشو زده به اینکه خبر نداریم و بودجه نیست و… و بدون اینکه صداشو دربیاره کلا چنین حق و حسابی رو برای متخصصین طرحی خودش در نظر نگرفته. ممنون میشم بهم جواب بدید.

  5. همه چیز خوب بود تا اینکه دکتر ملک حسینی وارد جریان شد ایشان بنا به نفوذی که در وزارت بهداشت دارند با ایمانیه معامله کرده و در ازای حمایت از ایمانیه قول گرفته معاونین از مهره های وی باشند در یکی دو هفته آینده خواهید دید که آدم های دکتر ملک حسینی چگونه به عنوان معاون منصوب می شوند

    1. ما ار وزیر انتظار نداشتیم که کل دانشگاهیان را فدای نظر یک شخص کند واز استاد دکتر ملک حسینی هم توقع تدبیر بهتری داشتیم.ما ز یاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود انچه می پنداشتیم.

    2. دوستان عزیزی که مدام طراحی مذاکره راپیش میکشیدند حالا بروند و این دوست عزیز اختیار از کف داده مان را جمع کنند.ایشان هم یادشان نرود که هر چه دارند از کسب معروفیت و مطرح شدن برای مدیریت از دوستان دانشجو و فعالین در عرصه ی ایجاد تغییر دارند نه از امثال آقای دکتر ملک حسینی و دکتر ملک زاده.این بی اخلاقی واضح این برادر تلنگری به دوستانی است که فکر میکردند ایشان گزینه ی مناسبی برای ریاست دانشگاه هستند.الحمدولله که ایشان اثبات کردند که به خرد جمعی وفادار نیستند و برایشان نقش پدرخواندگی استاد ملک حسینی بر هر چیزی ارجح است.ایشان با این کار عیار خود را در قابل معامله بودن عیان
      کردند.دوستان این حرکت اعتراضی با هیچ دسیسه یا مصلحت اندیشی تا حصول نتیجه ی مطلوب دانشگاه خاتمه نمی یابد
      اما وزارت بهداشت باید از تکرار خطا ی بررسی موضوع جدی تغییر رییس دانشگاه درمثلث ملک حسینی-ملک زاده-ایمانیه دست بکشد
      این درخت مشکلش در ریشه است.تقویت شاخ و برگ دردی دوا نمیکند. انشا ا… بزودی با دریافت مجوز های قانونی تبیین نگرانی های جدی فعالین عرصه ی سلامت فارس از مدیریت هیاتی را برگزار خواهیم کرد.باید ضمن احترام به پیش کسوتان بطور جدی اعلام کنیم که کلان سلامت فارس پهناور قابل معامله نیست.این حداقل حق این حوزه ی جدی در فارس است که مدیریت سوال برانگیز8 ساله تکرار نشود.تفکر زشت قحط الرجالی در سلامت فارس توهینی نابخشودنی است.ما ذره ای از حقوقمان کوتاه نخواهیم آمد. خواهان صدمه به جایگاه دکتر ایمانیه نیز نیستیم اما ایشان باید خودشان بیش از ما نگران اینموضوع باشندو با ترک عزتمند کرسی خدمت اجازه ی ظهور و بروز تفکرات خلاقانه و نو را بدهند

    3. دوستان عزیزی که مدام طراحی مذاکره راپیش میکشیدند حالا بروند و این دوست عزیز اختیار از کف داده مان را جمع کنند.ایشان هم یادشان نرود که هر چه دارند از کسب معروفیت و مطرح شدن برای مدیریت از دوستان دانشجو و فعالین در عرصه ی ایجاد تغییر دارند نه از امثال آقای دکتر ملک حسینی و دکتر ملک زاده.این بی اخلاقی واضح این برادر تلنگری به دوستانی است که فکر میکردند ایشان گزینه ی مناسبی برای ریاست دانشگاه هستند.الحمدولله که ایشان اثبات کردند که به خرد جمعی وفادار نیستند و برایشان نقش پدرخواندگی استاد ملک حسینی بر هر چیزی ارجح است.ایشان با این کار عیار خود را در قابل معامله بودن عیان
      کردند.دوستان این حرکت اعتراضی با هیچ دسیسه یا مصلحت اندیشی تا حصول نتیجه ی مطلوب دانشگاه خاتمه نمی یابد
      اما وزارت بهداشت باید از تکرار خطا ی بررسی موضوع جدی تغییر رییس دانشگاه درمثلث ملک حسینی-ملک زاده-ایمانیه دست بکشد
      این درخت مشکلش در ریشه است.تقویت شاخ و برگ دردی دوا نمیکند. انشا ا… بزودی با دریافت مجوز های قانونی همایش تبیین نگرانی های جدی فعالین عرصه ی سلامت فارس از مدیریت هیاتی را برگزار خواهیم کرد.باید ضمن احترام به پیش کسوتان بطور جدی اعلام کنیم که کلان سلامت فارس پهناور قابل معامله نیست.این حداقل حق این حوزه ی جدی در فارس است که مدیریت سوال برانگیز8 ساله تکرار نشود.تفکر زشت قحط الرجالی در سلامت فارس توهینی نابخشودنی است.ما ذره ای از حقوقمان کوتاه نخواهیم آمد. خواهان صدمه به جایگاه دکتر ایمانیه نیز نیستیم اما ایشان باید خودشان بیش از ما نگران اینموضوع باشندو با ترک عزتمند کرسی خدمت اجازه ی ظهور و بروز تفکرات خلاقانه و نو را بدهند

  6. ]واقعا ایشان در قبال کارمندان بهداشت و درمان و مخصوصا بهداشت محیط چه کاری را میتواند به عنوان افتخار بیان کند؟ ایا حقوق و مزایا و اضافه کاری درستی داده اند؟ ایا حق مسکن که 6 سال در استانهای دیگر پرداخت میشد و ایشان اجازه پرداخت ان را نمیداد ، برگی از افتخارات زرینشان است؟ ایا ندادن مزایای قانونی مانند بن ، جیره نقدی، حق مسکن،پاداش،کارت هدیه،کارت سفر،…… همه اینها دلیلی نیست که ایشان فقط به گروه خاصی مزایا میدهد؟ و فقط بعضی ها از این مزایا استفاده میکنند؟ واقعا چرا؟ ایا وقتی ریس بهداشت محیط والفجر را در راستای حمایت از پرسنل به راحتی عزل میکنند و فردی با خط مشی مطلوب خودشان میگذارند، نباید به تمام این مسائل شک کرد؟قضاوت با شما.من ده بار درخواست ملاقات حضوری داده ام ،ولی حتی دریغ از یک بار ملاقات، اما همکاری با داشتن نامه و پارتی ساعت 12 ظهر جلوی خودم تلفنی درخواست داد برای ملاقات و برای ساعت 8 صبح فردایش به ملاقاتتان امد. اینها یعنی چه؟ایا میدانید اقای دکتر حقوق یک سال من کارمند برابر با فقط سه ماه اضافه کاری و پاداش شما هم نمیشود؟
    از صمیم قلب میگویم:::::::: موفق و موید باشید!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. ممنون مریم خانم! باز هم خانمهای واحد بهداشت محیط! بعضی از آقایان بهداشت محیط انگار که زنده نیستند! خدا به امثال شما قوت و به آقایان جسارت بدهد! امییییین!

  7. برخوردهای دکتر ایمانیه فقط به دانشجویان وکارمندان ختم نمیشود. ایشان حتی با بیماران معترض هم برخوردکرده اند.بیماران خاص که جزداروی اولیه خود خواسته ای نداشته اند را به جلب وتبعید و… کشانده اند

  8. ایشان باید برود وهر کسی که تغییر را نپیذردیعنی هیچ درکی از طبیعت دین عرف و… ندارد و لاجرم باعث نابودی خود خواهد شد.

  9. احترام آقای دکتر ملک حسینی واجب
    ولی ایشان حق ندارند جای کل دانشگاه تصمیم بگیرند

  10. در قرن 21 و برای نماد مدرنیته یک جامعه یعنی دانشگاه هم باید رش سفید ها تصمیم بگیرند؟

  11. چه شکرهاست در این شهر که قانع شده اند
    شاهبازان طریقت به مقام مگسی

  12. در این شرایط و با معامله ای که صورت گرفته اگر آقای دکتر ایمانیه بتواند با معاونین جدید که از نظر خط سیاسی با او در تضاد هستند کار کند و اشکالات خود را کمتر کند می تواند موفق تر از دیگران باشد. در طول سالهای متمادی مدیریت ایشان دو اشکال مهم همیشه دانشگاه را تضعیف کرده است.
    1- تاثیر پذیری زیاد ایشان از برخی اطرافیان به خصوص نمایندگان مجلس مثلا همه معاونین دانشگاه و اعضاء هیت رییسه اعتقاد داشته اند که رییس شبکه ای صلاحیت لازم را برای اداره شبکه ندارد و مسوولین محلی از جمله فرماندار و… نیز معترض بوده اند ولی چون نماینده به دلایلی موافق حضور رییس شبکه بوده ایشان همه نظرها را نادیده گرفته و وی را نگه داشته است که خدای ناکرده نماینده ناراحت نشود.
    2-از واگذاری مسوولیت به معاونین و تفویض اختیار به مدیران منصوب خود به شدت پرهیز دارد و در کوچکترین عزل و نصب های واحدها هم دخالت می کند .

  13. حداقل باید معاونین ضعیف و بله قربانگو مثل ثاقب و مقدمی عوض شوند و آدم‌های قوی به روی کار بییاند!

    1. دروغگویی ایمانیه را چطوری توجیه می کنید. بر گردید به آمارهای دروغین سالهای قبل. مدرک می خوهید؟ اعلام کنید

    2. نه که دکتر امینی خیلی همیشه مسلط بود و معاونت درمان رو تبدیل به گلستان کرد که حالا ارتقاش هم دادن! از اون طرف هم خانواده دکتر تدین چون آقازادشون فتح الفتوحات کرده و بر منصب بزررررگ معاونت درمان تکیه داده تا یک هفته تو روزنامه پیام تبریک بهش میدادن!

  14. مشکل اینجاست که در دانشگاه همه مدیران از بین پزشکان انتخاب می شوند چرا ?
    99 درصد پزشکانی که همه کاسب کارندو مرگ و زندگی انسانها برای انها مهم نیست . فکر می کنند چون پزشکند باید ثروتمند ترین فرد جامعه باشند. چرا در جامعه و کشور ما از کسانی که در گرایش های مختلف مدیریت تحصیلکرده اند وافرادی که علم و هنر مدیریت را دارند استفاده نمی شود؟! متاسفانه در دانشگاه جو پزشک سالاری حاکم است پزشگانی که از مدیریت فقط استبداد و زورگویی را بلدند و یا حداکثر سیاست تفرقه بینداز و حکوت کن را اعمال می کنند. چرا در دانشگاه مدیر فنی و عمرانی و مدیر IT باید پزشک عمومی باشند. چرا ذره ای اخلاق پزشکی در دانشگاه و جامعه پزشکی کل کشور وجود ندارد . چا اساتید تنها به دنبال پر کردن رزومه خود و مقالات ISI هستند؟

  15. رضا خوب گفتی
    ناگفته های این معاونین (ثاقب -مقدمی )بسیار است .
    در تعجب هستم کسی مثل ایمانیه که حداقل به ایمانش اعتقاد دارم درون این افراد رو کاری نداره و به ظاهر سازیشون نگاه میکنه!

    1. ثاقب را خبر ندارم ولی اگه آخرتی باشه مقدمی خیلی مدیون مردمه . این مدت فقط به فکر مقام و موقعیت و منافع خودش بوده .قسم می خورم هنوز هم فکر میکنه بهداشت یعنی شستن دست و مسواک زدن . بیچاره مردم بی پناه .

    2. متاسفم که گول ظاهر ایمانیه را خورده ای. درون این آدم چیز دیگه ای. خودش بهتر از هر کسی می دونه

    3. در مورد تنزل رتبه علمی دانشگاه باید عرض کنم که یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده در این سالها که دکتر ایمانیه ریاست دانشگاه را بر عهده دارن رتبه علمی داشگاه به پایین ترین حد خودش برسه “انتقال دانشجویان دانشگاه های تیپ3 و 4 به دانشگاه علوم پزشکی شیراز میباشد”.دکتر ایمانیه فقط بر اساس رابطه باعث این انتقال های غیر قانونی شده اند.آقای دکتر ایمانیه پاسخ دهید بر چه اساسی دستیاران تخصصی دانشگاه های تیپ 3 و 4 (ایلام-زاهدان-یاسوج-بندرعباس-بوشهر و…) را به راحتی به شیراز انتقال میدهید.البته خوب میدانم که هیچ پاسخی جز پارتی بازی وروابط ناسالم ندارید…

  16. باید خدمت خوانندگان این سایت عرض کنم اینکه یکی دو نفر از اساتید دانشگاه معاونت ایمانیه را قبو ل کرده اند هیچ تاثیری در حرکت اعتراضی نخواهد داشت چون این ها اصلا کاری نمی کردند که از رفتن شان در سیستم ایمانیه نگران باشیم اعتراضات حتی محکم تر از قبل ادامه خواهد یافت حتی اگر ایمانیه 4 سال دیگر ماندنی باشد

    1. با سلام.یه مشکل بزرگ در سیستم دانشگاه که تقریبا غیر قابل حله اینه که دکتر ایمانیه فکر اینجا رو از سالها پیش کرده بودند و با گذاشتن افرادی که اصلا صلاحیت ندارنددر پستهای مدیران میانی و باج دادن به انها د واقع کل دانشگااه را قبضه کردند.الان به فرض که دکتر ایمانیه بروند،مدیران ارشد هم بروند ایا میتوان همه مسئولینی که بی کفایت منصوب شده اند را جابجا کرد؟و حتی اگر بشود ایا جایگزین با کفایت به تعداد در چنته داریم؟؟دشمنی با بخش خصوصی مدیریت استبدادی وشخصی نگری در این سیستم عمقی تزریق شده و ریشه دوانده است.نیاز به یک ادم از خود گذشته دارد که پشتوانه اش هم انقدر قوی باشد که از دشمن تراشیده شدن برای خودش نهراسد و مردانه مقاومت کند.وگرنه هر تغییری فقط عوض کردن پالان هست

  17. سلام،مشکلی که برخی مدیران در ذاتش است مرید پروری ،خود بزرگ بینی جاسوس پروری،نگاه به دیگران از بالا،مدیریت پادگانی ،جولان گروه سیاسی خاص،به مرداب کشیدن بهداشت درمان و امورش است.این پیراهن دیگر خیلی مندرس شده با وصله پینه درست نمیشود.چه وصله جور باشد چه ناجور.

  18. اینجاست که سره از ناسره مشخص می گردد
    کسانی که به دنبال پست و مقامند و کسانی که به دنبال اصلاح هستند.

  19. اینجا استان فارس است و متاسفانه هنوز بوی احمدی نژاد می اید…..

    1. متاسفانه تا سالها دانشگاه بوی پهلوی میداد. و الان بوی گند ا.ن

  20. تا زمانی که وزارت بهداشت از وزارت درمان جدا نشود به طور دائم باید شاهد رشد روزافزون و بی سابقه انواع بیماریها از صعب العلاج گرفته تا نوپدید باشیم. چون ذاتا اهداف درمان با اهداف بهداشت در تضاد کامل است و این یعنی انکه زور بیشتر دارد دیگری را منکوب کند و چون پزشک سالاری مطلق حاکم است پس بهداشت باید در حاشیه باشد و این یعنی بدبختی های فعلی و آینده مردم در بعد سلامت.

  21. دکتر ایمانیه اگر ادعا می کنه که اصولگراست چه اسراری به ماندن در قدرت در یک دولت اصلاح طلب داره . ایشان یک موج سوار حرفه ای . اگر فشار بهش نیاورده بودن که کنار بره حسابی خودشو با وضعیت موجود وفق می داد .

  22. دکتر بهادر که از مخالفین نبوده و نیست و دکتر هاشمی هم در بین مخالفین جایگاهی ندارد که معاونتش در دربار ایمانیه نگران کننده باشه

  23. واقعا متاسفم برای آقای دکتر هاشمی که این گونه دارند وجهه خود را خراب می کنند و برای پست و سمتی خود را در نزد دانشجویان و کادر بهداشت و درمان استان منفور می نمایند. و متاسفم برای دکتر ملک حسینی که به جای آنکه شان و منزلت خود را رعایت کنند، دارند با ایمانیه وارد ساخت و پاخت می شوند و امثال دکتر هاشمی را وارد ساختار مدیریتی ایمانیه می کنند تا مترسکی شوند همچون مترسک های پیشین

  24. در زیرکی وسیاس بودن اقای دکتر همین بس که هاشمی را عملا به مهره ای سوخته تبدیل کرد.حمایت دکتر ملک حسینی را با این اتتصاب و نیز پدیرش دکتر بهادر در درمان به دست اورد که بماند
    البته برای دکتر ملک حسینی هم یک دکتر ایمانیه ی صعیف شده که حس کند مدیون دکتر ملک حسینی است به مراتب بهتر و با توجه به اهدافشاتن اهبردی تر است.
    اما مخالفین نیمه حال و نه جدی که با سادگی فکر پی اصلاح از درون هستند -و برخی نیز مد هوش -توجه کنند که ایشان سه بازوی اصلی خود برای ادامه ی روش مدیریتی خویش -البته پساز ارام شدن اوضاع -را حفظ کرده اند:معاونت توسعه یعنی زر -حراست و نیز بازرسی یعنی زور- که البته هر سه ی ایشان در گوش به فرمان بودن امتحان پس داده اند و حتی مدیون ایشا ن .
    میماتد تزویر که انهم عملا میوه ی نامیمون مدیریت این چند ساله بوده وجاریست درسراسر سیستم.
    کسی نیست بپرسد معاونت توسعه ی فعلیتان ( دکتر امینی )جه گلی به سر درمانتان زد که اورده ایدش پشتیبانیتان را هم اباد کند.ایشان جز مجیز گویی رییس فعلی دستاورد دیگرشان برای سیستم جیست.البته از حق نگذاریم برای درامد مالی اساتید بخش خودشان هم بی تاثیر نبوده است.
    این موضوع را دکتر ایمانیه البته نباید انکار کند که با کدام مجوز قانونی و خاصه شرعی( که ایشان خود را متشرع می پندارند )اجازه داده اند اساتید همکار دکتر امینی در بیمارستان مادر و کودک متخصصین بیهوشی فارغ التحصیل را استثمارکرده وبدون حضور حتی لحظه ای در هر روز بیش از 1.5 میلیون تومان بهره برند وان متخصص بیکار و در مانده مجبور به این استثمار عفن و البته ناصواب تنها یک پنجم درامد ان استاد غایب را در یافت کند والبته اگر عارضه ای رخ داد ان استاد مصون واین استثمار شده ضامن. این است حفظ کرامت انسانها به طور عام و نخبگان فارع التحصیل به طور خاص.امید واریم دکتر مجددا قسم جلاله یاد نکنند که وا… بیخبرند.این بساط دون شان کرامت انسانی را برجینید که بوا… در برابر خدا و بندگان عزیز ذلیل شده اش در سیستم شما صامنید برادر بزرگوار.

  25. من هم با حرف رزیدنت موافقم. دکتر هاشمی وزنه ای نیستند که معاون شدنشان تاثیری در مخالفت ها داشته باشد. وی با این کار فقط آبروی خود را خواهد برد و معاونتش نیز دولت مستعجل خواهد بود.
    حرکت اعتراضی علیه ایمانیه تا زمان برکناری وی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز که بی شباهت به پادگان نیست با قدرت هر چه بیشتری ادامه خواهد داشت

  26. جناب دکتر ایمانیه با سلام و احترام
    الا ن کمی به دوستان عزیزتان که همیشه با هم بودید نگاه کنید آقای روزیطلب و آقای دکتر موذنی با رفتنشان موجی از امید و خوشحالی در آموزش و پرورش و دانشگاه شیراز ایجاد کردند و هیچ مقاومتی هم از خود نشان ندادند آنچه هم که کار کردند یا نکردند بین خودشان و خدایشان ثبت است نه کف زدن چاپلوسی آن را بیشتر می کند و نه شانتاژ نابخردی از آن می کاهد
    اما اینک آیا این جیفه و آب بینی بز به تعبیر امیر المومنین علیه السلام اینقدر ارزش دارد که وارد معامله شوید؟ صحنه های ابراهیم مالک اشتر در سریال مختار را که ابتدا فریب نفسش را خورد ولی خدا به او کمک کرد (چون خودش خواست که خدا به او کمک کند ) و بیدار شد را به خاطر آورید
    نمی خواهید خدا به شما کمک کند؟ چون اگر نخواستید خدا هم نخواهد خواست ؟ مثل همه آنهایی که نخواستند خدا هم کاری نکرد و الان در گرداب دوری از خدا دست و پا می زنند .
    آیا ادامه این ریاست به این همه دلخوری و مخالفت می ارزد؟ آیا مخالفهای شما عده ای بی دین و ایمان هستند و بچه سوسول؟ و یا مغرض و نادان و عقده ای ؟!!! و …(با عرض پوزش از همه مخالفان ) ساختن خانه روی آب دریا فایده ای دارد ؟ حقیقتا باید به موذنی و روزیطلب آفرین گفت . آیا این دو با همه تعصبها و خشک مقدس بودنشان تکلیف شرعی احساس نکردند؟ آیا تکلیف شرعی را فقط شما تشخیص می دهید ؟ قدری به حال شما و حال خودم و حال دکتر هاشمی و دکتر ملک حسینی و خبر پارسی و خوانندگانش بغض کرده ام و دلم گرفنه که وقتی الگوهای ما به چنین راه حل هایی متمسک می شوند کارمند و دانشجو چه خواهد کرد؟
    شب میلاد پیامبر مهربانی ها صلی الله علیه واله نزدیک است این شب را به دور از همه این ماهها تفکر و اندیشه کنید به اینکه امیر المومنین علی علیه السلام 25 سال خانه نشین شد چون مردم در ثقیفه بنی ساعده گفتند علی را نمی خواهیم آیا او قدرت احساس تکلیف نداشت ؟
    آیا پیامبر رسما در حضور امت برای او ابلاغ نزده بود ؟
    آیا او به خواست مردم نالایق و نادانش بها نداد؟
    حال آنکه اگر 5 درصد یا 10 یا 20 درصد یا حتی 90 درصد مخالفان شما را نادان و نالایق بدانیم (بازهم از این تعبیرات از همه مخالفان عذر خواهی می کنم )همان 10 درصد کافی نیست؟!!!
    ودر خاتمه در شب میلاد نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم به این جمله زیاد فکر کنید
    ### واقعا آرامش و دل خالی از طوفانی را الان با خود دارید؟!!!! واقعا خوشحال هستید ؟###
    یا علی
    (ای کاش یک نفر این کامنتها را به اطلاع دکتر می رساند )

  27. بعضی ها شرم را خورده اند و حیا را قی کرده اند آنهایی را می گویم که حاضر شده اند معاون ایمانیه بشوند

  28. هادی: کامی تو می گی برم؟
    کامی:ببین هادی جون واقعیت اینه که دوره ات تموم شد!
    هادی : کامی مثل تو فیلم ها حرف می زنی ها،اون فیلمه بود همین کارگردانی که دوست خاتمیه. ها آژانس شیشه ای .می گفت : دوره ات تموم شده مربی!
    کامی : خب دوره ات تموم شده هادی! حالا خودمونیم البته تو که رنگ جبهه رو ندیدی باز ما یه مدت اونجا طرح گذروندیم.
    هادی:هی کامی جون یه وقت گندشو در نیاری ها کافیه مخالفا بفهمند دیگه هر روز برام دست می گیرند
    کامی: هادی حالا خودمونیم اگه تو رفتی من آواره می شم دفتر و ویلا و همه چی می ره اصلا پایداری«م» می ره تو هوا و نا «پایدار» می شم.
    هادی: غصه نخور کامی جونم «خیریه» که هست
    کامی:آخه هادی چرا متوجه نیستی من قرار بوده مثلا یه روز شخص اول دولت بشم!
    هادی می خندد:کامی توهم برت داشته بود ها!آخه کی به تو رای می داد؟
    کامی:هادی مواظب حرف زدنت باش یادت باشه این صندلی قدرت رو مدیون من هستی ها.
    هادی :آره اما کامی زدند مثل «هلو» له ات کردند بعد من بودم که سرپناه بهت دادم.
    کامی:خوب رفیق به همین دلیل بود که من این صندلی رو بهت دادم .این روزا رو پیش بینی کرده بودم
    هادی:به هر حال حساب بی حساب
    کامی :حالا بلآخره می خوای قبول کنی دوره ات تموم شده یا نه؟
    هادی:تموم شده قبول اما برای من حجت شرعی مهمه کامی جون.حالا خوبه من برم تو بی سر پناه می شی ها …

  29. دوستان من نمی گم دکتر ایمانیه برای ریاست دانشگاه خوبه یا بد.ولی خداوکیلی یک بار بهشون ایمیل زدم و ازشون خواستم در مورد مشکلات پزشک خانواده جواب ایمیلمو بده.3 -4 روز بعد شماره موبایلمو از دکتر قاسم پور گرفته بودن و زنگ زدن به موبایلم و حدود 30 دقیقه در مورد مشکلات پزشک خانواده با هم بحث کردیم. از این کارشون خیلی خوشم اومد. شخصا ادم خوبیه ولی در مورد مدیریتشون بحث نمی کنم چون مدت هاست از مسایل دانشگاه و دانشجویی به دور هستم دکتر عبدالوهاب جواهری

  30. سلام دوستان
    شما عزیزان که اعمال نادرست ایمانیه برایتان اشکار شده و پیکیر هستید به مقدسات قسمتان میدهم در مورد نحوه انتقال پسر دکتر ایمانیه و ساخت مجموعه اپارتمانهای قم اباد هم تحقیق بفرماید من که به حضرت عباس واگذارش کردم چون کسی برای برکناریش در فارس کاری نمی کند ! ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.