عیدی “آسیا تک”به مسافران نوروزی /ارائه خدمات اینترنت رایگان در اماکن گردشگری شیراز

خبر پارسی – شرکت آسیاتک درنوروز ۹۵ به مسافران و بازدیدکنندگان از اماکن گردشگری در شهر شیراز اینترنت رایگان عیدی می دهد.

مسافران نوروزی می توانند.در مکان های تاریخی سعدی ،حافظیه و ارگ کریمخانی خدمات اینترنت رایگان دریافت دارند.
مدیر آسیاتک منطقه جنوب درگفتگو با خبرنگار برنا فارس ضمن تبریک فررارسیدن سال نو، اظهار داشت: این خدمات در طول ایام نوروز  در مکان های تاریخی ،سعدیه ،حافظیه و ارگ کریمخانی به مراجعه کنندگان ارائه می شود.
مهندس علیرضا نادری افزود:در راستای اهداف فرهنگی این شرکت و با همراهی و همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان فارس در عید نوروز امسال آسیاتک ارائه خدمات اینترنت پرسرعت رایگان به گردشگران و بازدیدکنندگان از سعدیه، حافظیه و مجموعه کریمخانی را در دستور کار خود دارد.
وی با تاکید براینکه سخت افزار و تجهیزات استفاده شده در این طرح از به روزترین دستگاه های دنیا هستند، ادامه داد:اتصال آسان ،سرعت مناسب و پهنای باند مناسب از فاکتورهای مهم این طرح است.
مدیر آسیاتک منطقه جنوب  با اشاره به اینکه این شرکت درگذشته این طرح رادر فرودگاه مهرآباد ، مجتمع تجاری کوروش و اماکن عمومی تهران اجرا کرده ،عنوان کرد: طرح تجهیز اماکن گردشگری استان به اینترنت پر سرعت رایگان از مکان های گردشگری یاد شده آغاز می شود.
نادری تصریح کرد: این طرح باعث می شود میزان مراجعه وبازدید از این اماکن افزایش یابد ، تصویر و فیلم های بیشتری درمورد این مکان های دیدنی منتشرشود و درنهایت زمینه رضایت مندی مسافران و ایجاد خاطره خوش از شهر شیرازبرای آنها فراهم شود.
لازم به ذکر است که مشترکان شرکت آسیاتک در هر نقطه ایران می توانند با مراجعه به مکان های یاد شده از امکانات خاص و متنوع این شرکت بهره مند شوند.

1 دیدگاه برای “عیدی “آسیا تک”به مسافران نوروزی /ارائه خدمات اینترنت رایگان در اماکن گردشگری شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.