برگزاری نشست هماهنگی و آموزشی و توجیهی مدیران و کاردان‌های فنی دفاتر پیشخوان در فارس

در راستای تحقق اهداف سازمانی و با هدف تأمین هرچه بیشتر رضایتمندی مردم و هماهنگی در زمینه ی ارائه خدمات هویتی ، جلسه ای با حضور مدیر کل ثبت احوال فارس ، معاونین ، رؤسای ستادی ، کارشناسان این اداره کل و مدیران و کاردان های فنی دفاتر پیشخوان استان فارس در محل سالن کوثر این اداره کل تشکیل شد.

به گزارش خبر پارسی، سید عباس هاشمی مدیر کل ثبت احوال استان فارس در ابتدای این مراسم ضمن تبریک به مناسبت پاسخ کوبنده و غرورآفرین رزمندگان جبهه مقاومت به رژیم منفور و غاصب صهیونیستی در حرکت تنبیهی عملیات*«وعده صادق»* ، با اشاره به توسعه خدمات با بهره گیری از ظرفیت و گسترش دفاتر پیشخوان بیان کرد: رفاه و آسایش مردم یکی از سیاست های برون سپاری خدمات ، ایجاد و توسعه دفاتر پیشخوان است.

 

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های همکاران در دفاتر پیشخوان استان، برنظارت و پیگیری مستمر جهت حسن اجرای خدمات ثبت احوال در دفاتر پیشخوان تاکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع ، حفظ کرامت و شأن مراجعه کنندگان به عنوان ولی نعمتان ما بسیار با اهمیت است.

 

هاشمی با تاکید بر اهمیت تکریم مراجعین در دفاتر پیشخوان افزود: همانطور که از ادارات ثبت احوال بعنوان بخشی از بدنه دولت رعایت شئونات و حفظ کرامت انسانی مورد انتظار است، دفاتر پیشخوان نیز به عنوان مرجع ارتباط مستقیم با مردم و پیشانی ثبت احوال می بایست نسبت به تحقق این مهم در چارچوب قانون به همراه اخلاق حسنه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 

وی هدف از برگزاری این جلسات را برطرف نمودن موانع و مشکلات موجود و ارائه راهکارهای صحیح در انجام خدمات مطلوب تر به مردم دانست.

 

در ادامه مهندس رستمی معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی ثبت احوال فارس نیز با ارائه گزارش تفصیلی از عملکرد دفاتر پیشخوان سطح استان، نکاتی را در زمینه‌های گوناگون از جمله طرح یکپارچه چاپ و توزیع شناسنامه ها، سامانه تغییر نشانیncr، احراز هویت، ثبت نام و تحویل کارت هوشمند ، تعویض و المثنی شناسنامه و … متذکر و یادآور شدند.

 

در پایان این نشست مدیران و کاردان های فنی دفاتر نیز در خصوص موانع و مشکلات خود بحث و گفتگو کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.