اتمام عملیات کف سازی و پیاده روسازی خیابان‌های شوریده شیرازی و انقلاب

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک شیراز، از به اتمام رسیدن عملیات عمرانی کف سازی و پیاده رو سازی خیابان‌های شوریده شیرازی و انقلاب به متراژ  ۳۰۰۰متر مربع با هدف ساماندهی و بهسازی معابر شهری خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مهندس علیرضا سراجی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک گفت: در راستای اصلاح و مناسب سازی معابر سطح منطقه، عملیات پیاده روسازی و بهسازی خیابان های شوریده شیرازی و انقلاب به متراژ ۳۰۰۰ مترمربع به اتمام رسید.

 

وی هدف از اجرای این پروژه را خدمت رسانی بهتر به شهروندان با رویکرد ایمن سازی، مناسب سازی، زیبا سازی و ارتقاء کیفیت معابر پیاده رو عنوان کرد.معاون فنی وعمرانی شهرداری منطقه یک شیراز اضافه کرد: با اجرای این پروژه ضمن افزایش ایمنی شهروندان هنگام عبور و مرور و کاستن حوادث احتمالی، جلوه بصری و شهری مسیر نیز متحول شده و عابرین به راحتی می‌توانند در این مسیر تردد کنند.

 

سراجی افزود: امروزه بدلیل افزایش جمعیت و معضلات ترافیکی ساخت پیاده روها و تشویق مردم به پیاده روی در توسعه پایدار شهرها و سلامت شهروندان نقش موثری دارد.

 

وی در پایان از صبر و شکیبایی شهروندان که با مجموعه شهرداری در طول زمان اجرای پروژه های فنی و عمرانی همکاری می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.

 

ارتباطات و امور فرهنگی شهرداری منطقه یک شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.