یلدا راهدار: مشکلات اداری به شدت دست و پای سرمایه گذاران را می بندد

خبرپارسی – معاون اتاق بازرگانی فارس گفت: برخی مشکلات اداری به شدت دست و پای سرمایه گذاران را می‌بندد؛ گاه سرمایه گذاران برای انجام این کار ماه‌ها باید دوندگی داشته باشند .

یلدا راهدار یکشنبه اول بهمن در اجلاسیه مشاوران و کارشناسان امور بانوان فرمانداری‌های استان فارس، با اشاره به مهاجرپذیر بودن فارس، تنها راه نجات اقتصاد فارس را توجه به مباحث خدماتی و گردشگری دانست .

معاون اتاق بازرگانی فارس با اشاره به سهم هر بخش در اشتغال فارس، گفت: سهم اشتغال صنعت ۳۰ درصد، خدمات ۵۰ درصد و کشاورزی ۲۰ درصد است .

وی لزوم حل ریشه‌ای معضل فقر را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه یارانه نمی تواند فقر را از بین ببرد بلکه باید به دنبال ایجاد اشتغال باشیم؛ گفت: آسیب‌های اجتماعی عموما ریشه در فقر دارد؛ علی‌رغم اقدامات متعدد حمایتی در این بخش، متاسفانه موفقیت چندانی کسب نکرده‌ایم .

راهدار با تصریح اینکه کسب و کار به خودی خود ایجاد نمی‌شود و نیازمند سرمایه‌گذاری و امنیت فضای کسب و کار است، گفت: برخی مشکلات اداری به شدت دست و پای سرمایه گذاران را می‌بندد؛ گاه سرمایه گذاران برای انجام این کار ماه‌ها باید دوندگی داشته باشند .

راهدار با بیان اینکه توسعه باید همه جانبه باشد، گفت: ایجاد زنجیره‌های کسب و کار در ایران روز به روز سخت‌تر می‌شود؛ هدف از اجرای طرح ملی تکاپو که از ۴ سال قبل آغاز و در برخی نقاط کشور به شکل پایلوت اجرا شد، رونق و توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.