میراث ناملموس را جدی بگیریم

علیرضا پاک‌فطرت، رئیس مجمع نمایندگان فارس نیز در مراسم اختتامیه نخسنین جشنواره ملی حلوا ارده سنتی زرقان با بیان اینکه میراث ناملموس حلوای ارده یکی از ظرفیت‌های شهرستان زرقان است، اظهار کرد: بسته‌بندی مدرن و افزایش تولید این محصول می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی شهرستان را حل کند.

او با بیان اینکه باید برای تولیدکننده‌ها ارزش قائل باشیم از تولیدکنندگان درخواست کرد که در این مراسم که با حضور معاون وزیر صمت است، بدون  تعارف مشکلات خود را مطرح کنند.

پاک‌فطرت با اشاره به بوسه پیامبر (ص) بر دست کارگر عنوان کرد: این موضوع نشان از اهمیت کار و تولید در نگاه اسلام است بنابراین باید از تولید حمایت شود و کار فرهنگی امروز به سخنرانی نیست همه ما باید کار کنیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه شهرستان زرقان موقعیت بسیار خوبی دارد، تصریح کرد: این شهر می‌تواند یک شهر ورزشی شود و بسیاری از مسابقات لیگ برتر می‌تواند در اینجا برگزار شود.

پاک‌فطرت با بیان اینکه شهرستان زرقان می‌تواند شهر فروشگاهی باشد و فروشگاه‌های بزرگ در آن زده شود، افزود: کارهای بزرگی می‌توان در این شهرستان کرد و شهرداری باید اقدامات زیربنایی بیشتری توجه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.