عضو جدید شورای شیراز سوگند یاد کرد

طی آیینی با حضور نماینده فرماندار شهرستان، مصطفی کیانی رحیمی منتخب علی‌البدل؛ به عنوان سیزدهمین عضو شورای شهر شیراز ادای سوگند کرد.

در پی استعفای سید احسان اصنافی، شهردار سابق شیراز و با انتخاب محمدحسن اسدی به عنوان شهردار جدید این کلانشهر و خروج او از شورا، سومین عضو علی البدل شورای این کلانشهر در صحن علنی شورا، ادای سوگند کرد.

عبدالرسول حقیقی، معاون فرماندار شیراز در آیین معارفه و ادای سوگند عضو جدید شورای شیراز بر لزوم همراهی و همدلی شورا با شهردار جدید تاکید کرد و گفت: در سایه برخورداری از روحیه همدلی می‌توان مسائل و مشکلات شهر را حل و فصل کرد.

حقیقی خاطرنشان کرد: مجموعه فرمانداری شیراز همانند گذشته با رویکرد همراهی در کنار شورای شهر شیراز خواهد بود.

طی یک سال ابتدایی فعالیت شورای ششم شهر شیراز، سه عضو این نهاد مدنی جای خود را به اعضای علی‌البدل داده‌اند؛ سید احسان اصنافی در اولین روزهای شروع به کار شورای ششم به عنوان شهردار انتخاب و محمد فرخ‌زاده چندی بعد معاونت امور زائرین و گردشگری استانداری فارس را عهده‌دار شد.

اخیرا نیز بعد از استعفای اصنافی، شورای ششم بار دیگر به یکی از اعضای خود برای سپردن کلید شهر شیراز اعتماد و محمدحسن اسدی را برای تصدی پست شهرداری انتخاب کرد.

مصطفی کیانی‌رحیمی، پس از سیده مریم حسینی و محمدرضا هاجری، سومین منتخب علی‌البدلی است که به جمع اعضای شورای شهر شیراز راه می‌یابد.

کیانی‌رحیمی در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز با ۲۱ هزار و ۱۹۳ رای، سومین عضو علی‌البدل بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.