شهردار شیراز: همکاران شهرداری نگران وضعیت شغلی خود نباشند

خبرپارسی- شهردار شیراز در یکصد و هجدهمین صحن علنی شورای شهر با اشاره به وضعیت استخدامی نیروهای شاغل در شهرداری گفت: بنای ما در مسیر تغییر وضعیت استخدامی نیروهای شاغل در این نهاد از شرکتی به قراردادی در نظرگرفتن شاخصه ها و ضوابط آیین نامه ای است و همکارن نگران وضعیت شغلی خود نباشند .

حیدر اسکندرپور در خصوص ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری شیراز گفت: مجموعه شهرداری و شورا اولا درصدد تغییر وضعیت استخدامی کلیه نیروهای شاغل در این نهاد است اما اگر با محدودیت روبرو شدیم براساس قانون و با در نظر گرفتن شاخصه ها و ضوابط آیین نامه ای اقدام می کنیم.

وی خطاب به کارکنان شهرداری شیراز افزود: مدرک تحصیلی، شغل مورد تصدی و سابقه کار از جمله شاخصه هایی است که در این روند مد نظر قرار می گیرد.

شهردار شیراز اعلام‌کرد: اجازه نمی دهیم در روند تغییر وضعیت استخدامی نیروهای شاغل در این نهاد از شرکتی به قراردادی حقی از کارکنان شهرداری ضایع شود.

اسکندرپور با اشاره به جلسات متعدد شهرداری و رییس شورای شهر با مسئولین وزارت کشور در خصوص ساماندهی نیروی انسانی شهرداری شیراز اضافه کرد: با توجه به اینکه سایر کلانشهرها بخشی از ظرفیت خود را در سال های گذشته استفاده کرده اند لذا تلاش داریم تا حداکثر ظرفیت به شهرداری شیراز اختصاص یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.