سخنگوی شورای اصلاح طلبان رسانه های فارس:/دردولت تدبیر و امید جایی برای مدیریت چاله میدانی نیست

خبر پارسی – سخنگوی شورای اصلاح طلبان رسانه های فارس با بیان این مطلب که دولت در انتخاب استاندارهمفکرخودمختار است گفت: دردولت تدبیر و امید جایی برای مدیریت چاله میدانی نیست.
محمدجوادشلتوک کاربا اشاره به اظهار نظر یکی از نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در خصوص روند انتخاب استانداران افزود:متاسفانه حامیان دیروزاحمدی نژاد و مشایی وفعالان ستاد رقبای انتخاباتی رییس جمهور اینک به منتقدان دو آتشه رییس دولت دهم و حلقه نزدیک به وی تبدیل شده اند.
وی ادامه داد:طیفی که دردولت گذشته درب استانداری فارس را قفل و زنجیر کردهمان طیفی است که دربدووروداستاندار با وی عکس یادگاری گرفت اما در ادامه به دلیل سهم خواهی های رنگارنگ و عدم وصول مطالباتش ناگهان به مخالف و منتقد شماره یک استاندار تبدیل شد.
شلتوک کار افزود:زمانی که منافع طیف انحصار طلب با ادامه حضور استانداردر فارس مغایر شد،ناگهان فرش های قرمز استقبال به قفل و زنجیر تبدیل شد ودرب استانداری قفل گردید.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از دولت تدبیر و امید افزود: دوران قفل و زنجیر زدن وبرخورد مقابله ای  دیگر تمام شده است وحامیان چنین تفکری می بایست با قبول واقعیت ها وخواست های مردم با عذرخواهی از اتخاذچنین مواضعی به آغوش مردم وجامعه مدنی باز گردند.
سخنگوی شورای اصلاح طلبان رسانه های فارس ادامه داد:افتتاح های نمادین و دروغین،تعطیلی کارخانجات و بیکار شدن بسیاری از کارگران از هم پاشیده شدن نهاد بسیاری از خانواده ها،جداشدن منابع فارس و الحاق آنها به استان کرمان،تخلفات مالی درمدیریت های رده ی مختلف استان و… تنهابخشی از یادگارهای استانداران دولت نهم و دهم است،حال چگونه حامیان این مدیران به خود اجازه می دهند تا به دولت فشار آورند تا باردیگر مدیری از همان طیف را برای اداره استان فارس به شیراز اعزام کند؟
وی به سخنان امام جمعه شیراز در خطبه های نماز جمعه این هفته اشاره کرد و افزود:همانگونه که نماینده محترم ولی فقیه در استان متذکر شد انتخاب استاندارحق دولت است پس نمایندگان نباید با فشارهای سیاسی که بعضا برای حفظ منافع گروه های خاص اعمال می شود پروسه انتخاب استاندار را به یک پروسه فرسایشی تبدیل کنند.
شلتوک کار با اشاره به اصل پنجاه و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران¬،که در خصوص تفکیک وظایف قوا به وضوح سخن گفته است ،افزود:چشم های بینای جامعه در خصوص کارنامه مدیران و نمایندگان مجلس در چند سال اخیر به مردم و جامعه اطلاع رسانی خواهد کرد تا مردم عملکرد وکلای خود در مجلس را ارزیابی نمایند.
وی ادامه داد:متاسفانه درچندسال اخیراستان فارس از محل انتصاب مدیران نالایق ،عدم حمایت نمایندگان مجلس ازصنایع،عدم حمایت از تشکل های مردمی ،اصرار بر تکرار اشتباهات گذشته و استمرار بر رویه های غلط لطمات زیادی دیده است که مدیران این چند سال باید در خصوص آنها پاسخگو باشند.
شلتوک کار با بیان این مطلب که زمانی که دولت زیر بار در خواست های غیر معقول برخی گروه ها نمی رود طبیعی است برخی حاشیه سازی ها شروع می شود ،افزود: متاسفانه برخی ها مایلند مخالفت های خود با تصمیمات دولت به پای مردم نوشته شود و این درحالی است که مردم با حضور حداکثری و رای قاطع به رییس جمهور نظرشان را درخصوص لزوم تغییر درنوع مدیریت اجرایی کشوربه صراحت اعلام کرده اند.
وی با تاکید بر این نکته که رسانه هابه عنوان رکن چهارم دموکراسی نفش چشم و گوش جامعه را بر عهده دارند افزود:تجربه چند سال اخیر ثابت کرده که گماردن افراد ضعیف در جایگاه های کلان نتیجه ای جزتکرارو توالی در وضعیت کنونی چیزدیگری به دنبال نخواهد داشت.
سخنگوی شورای اصلاح طلبان رسانه های فارس در پایان با بیان این مطلب که نمایندگان کنونی فارس باید در خصوص سکوت خود درقبال سوء مدیریت های انجام گرفته در استان در چند سال اخیرپاسخگو باشند افزود:به کسانیکه تا کنون صداو پیام انتخابات را نشنیده اند توصیه می شود به آراو خواست مردم رجوع کنندتا بیش از این بین خود ومردم فاصله ایجاد نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.