رجبی: نتیجه انتخابات همه را شگفت زده خواهد کرد

خبرپارسی – نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر حضور پر قدرت اصلاح طلبان در انتخابات، افزود: اطمینان دارم که نتیجه انتخابات همه را شگفت زده خواهد کرد .

فرج الله رجبی، امروز پنج شنبه ۹ آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به نظر می رسد به دلیل فضایی که در کشور وجود دارد ذهن همه درگیر تحریم شده است، گفت: با وجود شرایط تحریم، عملکرد دستگاه های اجرایی در فارس مورد قبول است ولی متاسفانه مورد توجه قرار نمی گیرد و انرژی منفی به مردم تزریق می شود .

وی با اشاره به اینکه چرا جنبه های مثبت کشور به چشم نمی آید، اضافه کرد: باید در این خصوص فرهنگ سازی شود و تحلیل شود که چرا دچار مشکل فرهنگی شدیم.

 رجبی در پاسخ به سئوالی در خصوص روز کوروش گفت: این بحث که اساسا به تولید محتوا نمی پردازیم یک نقص فرهنگی است، و افزود: سالهاست در مواجهه با مسایل فرهنگی به جای تولید محتوی آموخته ایم به شکل سلبی برخورد کنیم و دستگاه های امنیتی و قضایی با اینکه علاقه ای ندارند باید به این موضوعات ورئد کنند .

او با بیان اینکه در مورد حجاب کار فرهنگی نمی کنیم و از نیروی انتظامی می خواهیم که این خلا را پر کند، اضافه کرد: نهادهای فرهنگی که بودجه فرهنگی می گیرند باید به همان میزان کار و تولید فرهنگی داشته باشند و چون تولید فرهنگ ندارند، یک سلبریتی می آید ترویج دینداری می کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی  با یادآوری این مطلب که بزرگترین ویژگی انتخابات اینست که بعد از مدتی مردم می توانند اگر نماینده ای را نخواستند عوض کنند، افزود: بر خلاف اعتقاد برخی که می گویند مردم پای صندوق نمی آیند، اعتقاد دارم که  شاهد حضور طیف خاکستری در انتخابات خواهیم بود چرا که نیامدن و رای ندادن چیزی را حل نمی کند .

وی با اشاره به  برخی رسانه ها که طی سه سال گذشته تلاش کردند مجلس را ناکارآمد نشان دهند، افزود: اگر موضوع موسسات اقتصادی به خوبی مدیریت نمی شد دومینوی اقتصادی رخ می داد و فروپاشی اقتصادی را شاهد بودیم و این مجلس یکی از مجلس های پر مسئولیت دوران انقلاب بوده است.

رجبی با تاکید بر حضور پر قدرت اصلاح طلبان در انتخابات، افزود: اطمینان دارم که نتیجه انتخابات همه را شگفت زده خواهد کرد .

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی معتقد است که دو قطبی سازی مسائل، سمی برای نظام است و می افزایند: فضای گفتگو را در سطح ملی نه ایجاد و نه مدیریت شده است، گفت: نبود این فضا مردم را دچار سردرگمی کرده است لذا در چنین فضایی موضوع رفراندوم می تواند باعث واگرایی شود .

فرج الله رجبی با اشاره به آثار مخرب تحریم ها گفت: موضوع رفع بیکاری و معیشت مردم ار الزامات است و ادامه داد: فراموش کردن الزامات و پیش کشیدن موضوعات حاشیه ای منصفانه نیست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.