رامجردی خبرداد: عقد ۱۱۱ تفاهم نامه به ارزش بیش از ۸۸ میلیارد تومان با خیرین سلامت در سال گذشته

خبرپارسی – مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان اینکه در سال گذشته فعالیت‌های مجمع خیرین تامین سلامت فارس منجر به عقد ۱۱۱ تفاهم‌نامه با خیرین شده است، ارزش ریالی این تفامه‌نامه‌ها را ۸۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد .

علی‌اکبر رامجردی شنبه ۲۴ فروردین در نشست خبری سالانه این مجمع، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی طی سال‌های اخیر اما از فعالیت خیرین استان کاسته نشده است .

وی با بیان اینکه در سال گذشته فعالیت‌های مجمع خیرین تامین سلامت فارس منجر به عقد ۱۱۱ تفاهم‌نامه با خیرین شده، ارزش ریالی این تفامه‌نامه‌ها را ۸۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد .

رامجردی اعلام کرد که ۴۸٫۷ درصد از تعهدات خیرین استان در سال گذشته مربوط به بخش درمان، ۳۲٫۴ درصد حوزه بهداشت، ۵٫۵ درصد اورژانس و ۴٫۵ درصد نیز مربوط به پشتوانه سازی مراکز خیریه بوده است .

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس ادامه داد: از مجموع مبلغ فوق ۵۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون محقق آن در ابتدای سال ۹۸ محقق شده است و مابقی مربوط به هزینه پروژه‌هایی است که تحقق آنها دو تا سه سال زمان می ‎ برد .

به گفته رامجردی، ۳۵ درصد از تعهدات خیرین استان در سال گذشته مربوط به امور عمرانی از جمله ساخت و ساز، ۶۲ درصد مربوط به اهدای ملک و ۳ درصد نیز مربوط به خرید تجهیزات، خودرو، همراه سازی و کمک خیرین سراسر کشور بوده است .

وی یادآور شد که ۶۸ درصد ارزش ریالی کمک خیرین در سال گذشته مربوط به کلانشهر شیراز و مابقی شهرستان‌هاست .

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان اینکه طی دو سال گذشته تلاش کردیم که توجه مسئولان را به سمت نیازهای دانشجویی جلب کنیم، عنوان کرد: هم‌اینک ۳۴ پروژه با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی در حال ساخت است که ۱۹ مورد آن در شیراز و مابقی در شهرستانها است که در حال عملیات اجرایی قرار دارند .

رامجردی، احداث چند بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی و توسعه دانشکده پزشکی را از جمله این پروژه‌ها ذکر کرد .

وی همچنین به کمک شورای هماهنگی خیرین سلامت فارس در سیل اخیر شیراز به ویژه منطقه سعدی هم اشاره و اظهار کرد که با کمک گروهی از خیرین و کمیته امداد ۶۰ بسته شامل یخچال، فرش، گاز و ماشین لباسشویی به ارزش ۲۱۵ میلیون تومان تومان در حال خرید و تحویل به سیل زدگان است .

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس اضافه کرد: با توجه با تلاش شورای خیرین سلامت، نیازها به سمت پیشگیری مرتفع شده تا شاهد رشد پروژه‌های بهداشتی به ویژه در شهرستان‌ها باشیم .

رامجردی همچنین یادآور شد که برای نخستین بار سامانه نیارسنجی در فارس راه‌اندازی شده تا نیازها را ثبت و خیرین به سمت آنها هدایت شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.