رئیس شورای پنجم شهر شیراز:دولت در انتصاب استاندار خواست مردم فارس را در نظر بگیرد

خبر پارسی – رئیس شورای پنجم شهر شیراز با اشاره به تغییر در مدیریت ارشد استان از رئیس جمهور خواست که در انتصاب استاندار خواست مردم فارس که همان استفاده از نیروی بومی است، در نظر بگیرد .
سید احمد رضا دستغیب در نطق پیش از دستور جلسه فوق العاده پنجشنبه ۱۶ شهریورشورای اسلامی شهر شیراز، گفت: فارس در طول تاریخ مرکز علم وادب و شعر و معرفت دانست که امروز نیز به عنوان مرکز ترانزیت شمال و جنوب، مرکز سیاسی، دانش و فضیلت و اخلاق شمرده می شود که به دلیل بومی نبودن مدیرت های ارشد این موقعیت به مخاطره انداخته شده است .
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه در سالیان اخیر مردم فارس با وجود برخوردارری از نیروهای کارآمد و توانمند، در خصوص داشتن استاندار بومی به حق خود نرسیده اند، افزود: استان فارس طی این سال ها از این بابت دچار خسارت و آسیب شده است لذا از رئیس جمهور محترم می خواهیم که حق مردم را در انتصاب استاندار بومی در نظر بگیرد .
او در ادامه به سازمان ملل متحد که نسبت به کشتار مسلمانان میانمار هیچ واکنشی نداشته است، انتقاد کرد و افزود: از دستگاه دیپلماسی و وزارت امور خارجه درخواست داریم تا با جدیت این موضوع را دنبال کند و اعتراض جمهوری اسلامی ایران را به این نهاد بین المللی ابلاغ کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.