دکتر فرح نیازکار: زنان باید از زینت فهرستهای انتخاباتی به پایه های اصلی انتخابات بدل شوند

خبرپارسی – نامزد انتخابات ششمین دوره شورای شهر شیراز با اشاره به حضور فعال بانوان در انتخابات گفت، زنان با توجه به توانمندی هایی که دارند باید از زینت فهرست های انتخاباتی به پایه های اصلی انتخابات بدل شوند .

دکتر فرح نیازکار با بیان اینکه می‌توان با اجرای طرح « توانمندسازی اجتماعی بانوان شیراز» جایگاه بانوان را در جامعه ارتقا داد، افزود: تا فرصت‌های مناسب، شایسته و عادلانه برای رشد و شکوفایی استعدادهای آنان فراهم شود.

 این پژوهشگر حوزه ادبیات که اکنون کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیرازاست، در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که نقش زنان، مادران و دختران در توسعه اجتماعی شیراز را بسیار مهم دانست افزود: زنان باید از زینت فهرستهای انتخاباتی به پایه های اصلی انتخابات بدل شوند که با طرح توانمندسازی اجتماعی بانوان شیراز می توان به این آرزو جامه عمل پوشاند.

دکتر نیازکار توانمندسازی و اعتماد به زنان را یک ضرورت انکارناپذیر دانست و تصریح کرد: زنان نقش بسیار مهمی در توانمندی یک جامعه و شهر ایفا می‌کنند و به باوری وقتی یک مرد را آموزش دهیم، یک انسان را آموزش داده‌ایم، اما وقتی یک زن آموزش داده شود، یک خانواده را آموزش داده‌ایم و در نتیجه برای آینده سرمایه ‌گذاری کرده‌ایم.

وی زنان را قشر آگاه و توانای جامعه دانست و افزود: باید این بخش مهم جامعه قدر بیند و بر صدر نشیند چرا که آنان مادران و دختران شهرند و از سویی نیمی از منابع انسانی توسعه‌اند و از سوی دیگر پرورش‌دهنده و هدایت‌کننده هردو نیمه منابع انسانی‌اند و بی‌وجودشان شهر از عشق و محبت خالی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.