حمایت جمعی ازروزنامه‌نگاران با سابقه شیراز از سعید نظری و لیست امید/رای «سعید»؛ «تداوم امید»

حمایت روزنامه‌نگاران شیراز از سعید نظری
روزنامه نگاران با سابقه شیراز با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از سعید نظری و لیست امید در این شهر اعلام کردند؛ به اعتقاد روزنامه‌نگاران شیراز سعید نظری می‌تواند نماینده شاخصی در پیگیری مطالبات فرهنگی و اجتماعی مردم شیراز در شورا باشد.
در این بیانیه آمده است:

مدیریت شهری شیراز، کلان شهر بزرگ فرهنگی این کشور نیازمند تغییر و حرکتی رو به جلو است؛ اداره شیراز، نیازمند مدیرانی در خور نام و آوازه این شهر است و این ممکن نیست مگر با داشتن شورای شهری دلسوز، ناظر و پرسشگر؛ نمایندگانی که صدای مردم این شهر زیبا را شنیده باشند تا بذر امید در دل مردمان این دیار بکارند.
سعید نظری کارنامه‌ای درخشان در حوزه فرهنگی و مطبوعاتی دارد؛ سال‌ها در حوزه های شهری قلم زده و عملکرد مدیران شهری را رصد کرده است. او با جسارتی مثال زدنی به نقد مدیران شهری نشسته و چنین روحیه‌ای امروز می تواند اطمینان بخش افکارعمومی باشد که شهرداری به عنوان نهاد اجرایی مدیریت شهری و بازوی عملی شورای شهر در مسیر توسعه شیراز و رسیدن این کلانشهر به جایگاه واقعی خود باشد.
ما معتقدیم، سعید نظری می‌تواند نماینده شاخصی در پیگیری مطالبات فرهنگی و اجتماعی مردم شیراز در شورا باشد.
نظری نماینده‌ای پرتوان برای حضور در شورای شهر و نمایندگی دیدگاه‌ها و تفکرات روزنامه‌نگاران به عنوان پل واسط میان افکار عمومی و لایه‌های مدیریتی است.
ما، به عنوان تعدادی از روزنامه‌نگاران شیرازی، ضمن توصیه همشهریان خود به رای دادن به لیست امید تاکید می‌کنیم: سعید نظری به عنوان عضوی از لیست امید، مورد تایید فرهیختگان، اهالی فرهنگ و مطبوعات این شهر است؛ شهری که در این فصل با شکوه رستاخیز رنگ‌ها، از عطر بهار نارنج‌هایش سر خوشیم؛ دوستش داریم، اهل هر کجای این شهر که باشیم، از «سنگ سیاه» تا «قصردشت»، از «پودنک» تا «ابیوردی»؛ از « دروازه قرآن تا معالی آباد». از «شاه‌چراغ» (ع) مدد می‌گیریم و برای آبادی این دیار گامی بر می‌داریم. معتقدیم این رای «سعید»، می تواند «امید» دوباره باشد برای فردای بهتر همه شهروندان شیرازی.

سیروس رومی، غلامرضا مالک زاده،وحید دلپسند،فرزاد صدری،عبدالصمد ابراهیمی،علی محمد پشوتن ،امید صدیق و حمید روستا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.