جوادجمشیدی: با بسیج تمامی امکانات و پتانسیل ها درخدمت استاندارجدید هستیم / هیچ سهمی از استاندار جدید مطالبه نخواهیم کرد.

خبر پارسی – جوادجمشیدی درحاشیه گردهمایی سراسری روسای ستادهای انتخاباتی کل کشور دکترروحانی که صبح امروز(شنبه ۲۰ مهرماه)درشیراز برگزار شد،با اشاره به انتخاب استاندارفارس گفت:اعضای ستادمرکزی انتخاباتی دکترروحانی،شورای سیاست گذاری و ستادهای مردمی رییس جمهور ، در استان با بسیج تمامی امکانات و پتانسیل ها درخدمت استاندارجدیدهستند.
رییس ستاد انتخاباتی دکترروحانی درفارس با بیان این مطلب که همانگونه که رییس جمهورپس ازانتخابات اعلام کردخدمتگزار و رییس جمهور تمامی مردم ایران است،اینک اسیدمحمداحمدی نیز استاندار تمامی مردم پرشورو شعورفارس است.
وی ادامه داد:درروند معرفی و انتخاب استاندارجدیدفارس،دلسوزان این استان مشاوه ،همفکری و اظهارنظرات خود را به دولت ارائه دادنداما این فعالیت ها دلیلی برانحصاری کردن استاندارفارس برای یک گروه یا تشکیلات خاص نیست.
این فعال سیاسی ادامه داد:هرچندسیدمحمداحمدی گزینه ستاد انتخاباتی دکترروحانی و طیف نزدیک وهمراه این ستاد به عنوان نامزداحرازپست استانداری فارس بود،اما لازم است تا قویا اعلام کنم همانگونه که ما پس از پیروزی دکترروحانی درانتخابات ریاست جمهوری هیچ گونه سهم خواهی از دولت نکردیم،اکنون نیز هیچ سهمی از استاندار جدید مطالبه نخواهیم کرد.

جمشیدی درعین حال افزود:تنها مطالبه ما ازاستاندار جدید مرتفع کردن معضلات استان درزمینه های اقتصادی،اجتماعی و… است چرا که بر این بر این باوریم که در نظام‌ اسلامی، کارگزاران، نه‌ تنها مکلف‌ به‌ رفع‌ نیازمندیهای‌ مردم‌ هستند، بلکه‌ افزون‌ بر آن‌ موظفند این‌ کار را بدون‌ هیچگونه‌ منتی‌ به‌ انجام‌ رسانند.
وی ادامه داد:همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند نظامی‌ مبتنی‌ بر مردم‌ سالاری‌ دینی‌ است‌ که‌ در آن، رسیدگی‌ به‌ حوائج‌ مردم‌ بدون‌ منت، صورت‌ پذیرد،ما نیزانتظار داریم تا تیم جدیدمدیریتی استان از روز اول بنا رابر این بگذارد که به عنوان مدیرانی تکلیف‌گرا که خود را مدیون مردم و آرای آنها می دانند برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند .
وی درپایان یادآورشد متاسفانه استان فارس در برخی حوزه ها از بی برنامگی رنج می بردواین بی برنامگی باید جای خود را به نقشه راهی مبتی بر برنامه های کوتاه مدت ،میان مدت و بلند مدت دهد تا شاهذ باشیک که رکود موجود در برخی حوزه ها جای خودرا به جای خود را به تحرک و نشاط کاری بمی دهد.به اعتقاد وی در چنین حالتی همه مردم و مسئولان استان با سرعت هر چه تمام‌تر و با انرژی مضاعف برای رشد و اعتلای استان گام رخواهند داشت.

010

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.