جمیله کریمی:ویژگی مهم لیست امید شیراز حضور سه نسل سنی در آن است/تیم های قوی کارشناسی شورای پنجم شیراز را کمک خواهند کرد

خبر پارسی – رئیس دوره ای شورای هماهنگی حبهه اصلاحات ، با تبریک به ملت فهیم ایران و خصوصا مردم سرافراز شیراز ، از ٢٩ اردیبهشت به عنوان حماسه ای  بزرگ یاد کرد و خطاب به مردم گفت: شما با آگاهی و اندیشه میدان دار حماسه بیادماندنی ٢٩ اردیبهشت شدید و این آگاهی تجلی قدرت شما مردمی هست که امید به فردایی بهتر دارد .

بنا بر اخبار دریافتی خبر پارسی جمیله کریمی که  در جمع هواران منتخبین لیست امید در شیراز سخن می گفت با اشاره به پیروزی این  لیست گفت: این نتیجه شیرین، حاصل حمایت لیدر اصلاحات و همت شما مردمی است  که ایستادید و منسجم و همدل رای دادید و به تغییر در شهرتان پافشاری کردید .

دبیر جمعیت زنان مسلمان منطقه فارس  رآی مردم به لیست امید را مظهر مدنیت ، اندیشه و خرد جمعی شهروندان دانست و  گفت: شما مردم ثابت کردید که می خواهید بر مدار آگاهی و خرد شهر خود را بسازید ..

سخنگوی ستاد دکتر روحانی در استان با ستایش از صبر و بردباری مردم که ساعت ها برای ریختن آراء خود به صندوقهای رآی ، صف های طولانی را تحمل کردند ، گفت: برخی از مردم بیش از ۵ ساعت در صف های طولانی مسقر ماندند تا رای و تصمیم خودشان را اعلام کنند ، قطعا این چیزی جز استقامت و بزرگی شما مردم فهیم نیست .۲۹ اردیبهشت  ۹۶ که شما آفریدید از یاد و خاطره ها پاک نخواهد شد .

رئیس دوره ای شورای هماهنگی حبهه اصلاحات در ادامه به دستاوردهای انتخابات اخیر اشاره  کرد و گفت :یکی از دستاوردهای انتخابات نمایش متانت و نجابت و درک بالای سیاسی  مردم ، اقتدار نظام  ، دلبستگی مردم به نظام و بالندگی  فرایند اصلاح طلبی و همبستگی مردم بود که در دهه اخیر گمان می رفت که شاید به علت بد اخلاقی ها سیاسی ،  این سرمایه های برزگ اجتماعی  کاهش یافته باشد .

و دستاورد برزگ دیگر این بود که مردم از آرمان های اولیه فاصله نگرفته اند و وعده های ٢۵٠ هزار تومانی و بر اساس شنیده ها  کارت های هدیه نیز نتواست آرای مردم را که بر مبنای باور شکل گرفته بود با ارزش های مادی تغییر جهت دهد .

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس خطاب به مردم گفت  رآی شما در ٢٩ اردیبهشت آری  به عقلانیت سیاسی و اقتصادی در مدیریت کشور، آری به آزادی مسئولانه هر انسان و آری به صادق بودن حاکمان با مردم و آری به تعامل فعالانه با جامعه جهانی بر مبنای مصلحت و منافع نظام و مردم بود و باید این روز را پیروزی تمام مردم ایران دانست ، روز پیوستگی این ملت پرافتخار و بی نظیر ،لذا امروز در ایران همه برنده شده اند ،چرا که تک تک رای های  ملت صرف نظر از اینکه به سبد کدام کاندیدا ریخته شده ، در مقابل آفاتی که از درون و بیرون برای مردم و نظام جمهوری اسلامی ایجاد مخاطره می کرد ،منجر به تقویت جمهوریت نظام شد.

وی در ادامه گفت ، اکنون که رقابت های انتخاباتی با اعلام نتایج به ایستگاه آخر رسیده ، در همه جای دنیا قاعده بر این است که با پایان رقابت های انتخاباتی باید با همبستگی ملی برای تحقق منافع ملی در راستای توسعه کشور اقدام عملی را آغاز کرد که طبیعتا در نظام مردم سالاری دینی این مهم ضرورتی مضاعف دارد،  اما واضح است که هم پیروز انتخابات و هم رقیب انتخاباتی به قاعده مردم سالاری تمکین کنند که رعایت آن ها ، ضامن بقای مردم سالاری دینی است.

رئیس شورای هماهنگی حبهه اصلاحات استان فارس  اظهار امیدواری کرد که رقیب بجای تخریب و تهمت ، بعنوان ناظر منصف  با نقدهای منصفانه در جهت بهبود عملکرد دولت و شوراها حرکت کند.

وی تاکید کرد ما از حضور فعال رقیب به عنوان یک اقلیت قدرتمند در چارچوب تشکیلاتی شناسنامه دار در عرصه سیاسی کشور استقبال می کنیم .

جمیله کریمی در ادامه تاکید کرد ما برای رشد و اعتلای کشور عزیزمان هر دو جریان فکری را کنار هم می خواهیم و بی تردید حضور و  وجود یکی موجب رشد و تقویت دیگری است .

جمیله کربمی با توجه به نتایج انتخابات اسفند ۹۴ و اردیبهشت ۹۶ گفت این نشان از جایگاه والای گفتمان اصلاح طلبی در میان مردم دارد . باید در برابر این اعتمادِ گران سنگ که سرمایه ارزشمندی محسوب می شود سر تعطیم فرود بیاوریم و نهاد شوراها که میراث ارزشمند دولت اصلاحات است بیش از گذشته در بحث مدیریت شهری کارآمدی خود را نشان دهد .

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس با اشاره به  تخریب آغازه شده  علیه منتخبین لیست امید گفت  ، لیست امید حاصل ماهها تلاش  بوده  که در  روزهای پرتلاش برای بستن لیست ما منکر خطای  انسانی نیستم و قطعا  انسان های شایسته زیادی بودند که ظرفیت محدود لیست این فرصت را فراهم نکرد .

جمیله کریمی در جمع هواران لیست امید ادامه داد: ما در این لیست تلاش کردیم از هر سه نسل سنی و جنسیت و قومیت ها را ببینیم و خصوصا سه نسل سنی که با توجه به ظرفیت های متفاوت آنها اعم از تجارب ارزنده مدیریتی نسل اول در کنار رویکرد استفاده از تکنولوژی  و برنامه ها و پتاسیل نسل دوم و ایده ها و نوآوری و انگیزه نسل سوم که خود می تواند ظرفیت برزگ را در راستای تغییر شهر رقم بزند.

 کریمی نگاه تشکیلاتی منتخبین را سرآغار یک نگاه سیستمی و تمکین به الزامات کار شورایی بر شمرد و گفت: شورای پنجم با تشکیل تیم های قوی کارشناسی از تخصص های مورد نیاز برای بهره وری از نهاد شورا برای توسعه همه جانبه شهر استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به نقش شورا در جوامع توسعه یافته در ایجاد مدیریت یکپارچه شهری گفت ، امیدواریم شورای پنجم با کارآمدی بالا اعتماد حاکمیت در واگذاری بخش عمده ای از ارائه خدمات به شورای شهر محقق شود و  مشارکت بیشتر مردم در نهاد شورا بستر  کوچک تر شدند بدنه دولت را در کشور فراوان نماید .

رئیس دوره ای شورای  هماهنگی  جبهه اصلاحات با تبیین نقش احزاب در دنیا در تکوین قدرت و مردم سالاری ، از احزاب و نهاد شورای هماهنگی بعنوان دیده بان قوی بر عملکرد منتخبین شورا نام برد و از مردم خواست که تا انتهای ماموریت منتخبین خود را تنها نگذارند و با نظارت خود آنها را یاری دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.