جعفر قادری:در تایید رحیمی شفاهی و کتبی مطلبی نگفته ام/ سران اصولگرایان و نمایندگان شاخص مجلس هفتم، چک های رحیمی را گرفته، برعلیه او استفاده می کردند

خبر پارسی: دکتر جعفر قادری نماینده مردم شیراز در خانه ملت در دفاع از خود در برابر انتقادات گسترده موکلان خود در فضای مجازی نسبت به ارتباط با معاون اول رییس جمهور‌ سابق نوشت: در گروه های مجازی زیاد بر روی کمک گرفتن نمایندگان از محمدرضا رحیمی مانور داده میشود که در این رابطه چند نکته را یادآور می شوم:
۱- موضوع مربوط به نمایندگان مجلس هفتم است که کاندیدای مجلس هشتم بوده اند. لذا ارتباطی با افرادی مثل بنده که در دور هشتم کاندیدا بوده ولی قبل از آن شناختی از ایشان نداشته و ارتباطی هم با ایشان نداشته ایم نمی شود.
۲- در دور هشتم از منتقدان ایشان و اقدامات احمدی نژاد در جمع کردن افراد اینچنینی دور و بر ایشان بوده ایم.
۳- تا آنجا که بخاطر دارم در تایید ایشان نه به صورت شفاهی و نه مکتوب مطلبی را نگفته ام.
۳- سران اصولگرایان و نمایندگان شاخص مجلس هفتم، چک های رحیمی را گرفته و بدون اینکه نقد کنند در همه جا برعلیه ایشان استفاده می کردند. شهادت می دهم که افرادی مثل هدایت خواه چک صادره را به همه نشان می داد و می گفت که ایشان می خواهد نمایندگان را وامدار خود کند.

4 دیدگاه برای “جعفر قادری:در تایید رحیمی شفاهی و کتبی مطلبی نگفته ام/ سران اصولگرایان و نمایندگان شاخص مجلس هفتم، چک های رحیمی را گرفته، برعلیه او استفاده می کردند

  1. آقای قادری جدی میگی ؟
    الهی م.م و ی .ح به فدات بشن تنها راستگویی که هست فقط تویی!

  2. قابل توجه بعضی ها

    نایب رییس مجلس شورای اسلامی دریافت پول از محمد رضا رحیمی را در کنفرانس خبری دیروز تکذیب نکرد و گفت: «حکمی علیه آقای رحیمی معاون اول دولت دهم صادر شده و ایشان محکوم شده است که باید دوران محکومیت‌شان را طی کنند، به عنوان کسی که در انتخابات فعال بوده و هستم، اگر پولی گرفتم و خرج کردم، پاسخگو هستم.» به گزارش بهار نیوز، در نامه اخیر محمدرضا رحیمی از شخصی به نام جابر ابدالی نام برده شده بود که از طریق وی مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان بین ۱۷۰ کاندیدای اصولگرای مجلس هشتم پرداخت شد که در همین زمینه برخی رسانه‌ها عنوان کردند این فرد (ابدالی) از دوستان نزدیک محمدرضا باهنر می‌باشد. محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست خبری که در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر «آقای رحیمی اعلام کرده به نمایندگان مجلس پولی پرداخت کرده‌ و گفته که شما نیز یکی از این افراد هستید.» گفت: اینکه برای آقای رحیمی معاون اول دولت دهم حکم صادر شده و وی محکوم شده و باید دوران محکومیت خود را طی کند ما نه دخالتی داریم و نه درمورد آن حرفی می‌زنیم. شنیده‌ شده آقای رحیمی با استفاده از ماده ۱۸ اختیارات قوه قضائیه درخواست اعاده دادرسی داده و این موضوعات به مسائل قضایی بازمی‌گردد. وی تأکید کرد: قوه قضائیه در قانون اساسی و در عمل یک قوه مستقل است و ان‌شاءالله رسیدگی به این پرونده ادامه داشته باشد و عادلانه رسیدگی خواهد کرد و حکم عادلانه‌ای را صادر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.