جشن یک سالگی روزنامه نگار در زوم با حضور بانوی جوان مطبوعات فارس

خبر پارسی – سلسله نشست های روزنامه نگار درزوم یکسالگی خود را با نقد آثار یک روزنامه نگار زن جشن می گیرد.
به گزارش روابط عمومی مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس،روزپنج شنبه ۱۴ مرداد دوازدهمین نشست  از سلسله نشست های تاریخ مطبوعات فارس با عنوان روزنامه نگار در زوم  آثار و نوشته های  یک خبرنگار جوان مورد نقد و‌بررسی قرار می گیرد .
این برنامه که در آستانه روز خبرنگار و سالروز روزنامه نگار در زوم برگزار خواهد شد ،مجموعه گزارش های خبری و تحلیلی و‌نیز برخی از مصاحبه ها و خبرهای نجمه اشرفی خبرنگار جوان روزنامه سبحان چاپ شیراز را بررسی و ارزیابی خواهد کرد.

نجمه اشرفی کار خبرنگاری را از نشریات دانشجویی شروع کرد و در حال حاضر حدود هفت سال است  که با روزنامه سبحان همکاری دارد و گاهی نیز در سایت خبری تحلیلی شیرازه یادداشت می نویسد.او  پیش از این در شعبه استانی خبرگزاری نسیم هم فعالیت داشته است.
نجمه اشرفی قائل به کار انحصاری در رسانه نیست و بعضی از کارهای تولیدی اش  را برای رسانه های دیگر   می فرستد  تا بازنشر داده شوند.
این روزنامه نگار در دانشگاه آزاد شیراز رشته شیمی کاربردی تحصیل کرده و سابقه فعالیت در نشریات دانشجو یی را نیز در کارنامه دارد.
خانم اشرفی  دوره های آزاد خبرنویسی و ادبیات و متون خبری را نیز  در دانشکده خبر شیراز گذرانده و  اخیرا هم در دوره های آموزشی دفتر مطالعات رسانه  وزارت فرهنگ و ارشاد شرکت کرده است.
این روزنامه نگار  سال۹۴خبرنگار برگزیده حوزه کتاب شده ودرسال های گذشته در جشنواره نظم و امنیت عمومی و جشنواره مطبوعات و دفاع مقدس هم شرکت کرده و مقام سوم را کسب کرده است.
روز پنج شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ در سالن اندیشگاه مرکز اسنادو کتابخانه ملی فارس ساعت ۶ عصر،آثار وی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.حضور اهالی رسانه و علاقمندان به این حوزه در جلسه یاد شده آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.