جشن نیمه شعبان با رویکرد شادی و نشاط افزایی برگزار شود

خبرپارسی – رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: باید جشن نیمه شعبان از نظر مقیاس و محتوا در حد برنامه های اربعین با رویکرد شادی بخشی و نشاط افزایی باشد.

حجت الاسلام محمد رضایی امروز سه شنبه ۲۷ فروردین در نشست خبری اعلام برنامه های نیمه شعبان و دهه مهدویت با اشاره به اصرار به برگزاری جشن نیمه شعبان، گفت: عده ای معتقد بر عدم توجه شیعه به شادی و تمرکز بر غم و عزاداری است که ما باید با برگزاری با قدرت دهه مهدویت از نظر محتوا و شکل، این تفکر را از بین ببریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با تاکید بر برگزاری دهه مهدویت در قالب شاد چه در محتوا و چه در شکل، گفت: ستادها  و نهادهای مختلف و مساجد در این دهه کار می کنند و این جلسه خاص نیمه شعبان است.

 وی افزود: باید جشن نیمه شعبان از نظر مقیاس و محتوا در حد برنامه های اربعین با رویکرد شادی بخشی و نشاط افزایی باشد.

رضایی با اشاره به مبحث گام دوم انقلاب، افزود: می ترسیم که در این بیانیه نیز نتوانیم درست عمل کنیم، حداقل ۴۰ سرفصل با قابلیت آموزشی در این بیانیه وجود دارد، برگزاری مسابقات یکی دیگر از برنامه هایی است که در این بیانیه مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه بحث انتطار از دیگر مسائل مطرح شده در این بیانیه است، یادآور شد: در این بخش بحث تحکیم دینی و انتظار به طور جدی به آن پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه مراسم «حماسه حضور برای ظهور» در شیراز از ۱۰ صبح نیمه شعبان آغاز نی شود، گفت: طبق پیش بینی منتطر جمعیت بیشتر سال های گذشته است و مردم از چهار مسیر به حرم حضرت شاهچراغ (ع) می رسند.

 رضایی خاطرنشان کرد: ایاب و ذهاب هماهنگ شده و غرفه های فرهنگی و سلامتی در حاشیه برنامه و جشن های مردمی نیز برگزار می شود، نباید بخاطر اشتباهات کوچک مردم را ناامید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.