جشنواره آی مت، یک روز شاد برای کودکان

خبرپارسی – اولین جشنواره شادی نشاط کشوری “آی مت” با حضور و استقبال گسترده کودکان و خانواده ها درشیراز برگزار شد.

مدیرعامل موسسه عصر طلایی رشد کودک با بیان اینکه برای اولین بار این جشنواره به میزبانی  شیراز و با حضور شرکت کنندگان از استان های مختلف برگزار شد، گفت: کودکان در این جشنواره و مسابقات در محیطی بسیار مفرح و آموزنده به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: اولین جشنواره شادی و نشاط با حضور ۳۱ استان کشور و ۱۷۵۰ کودک  در محل نمایشگاه بین‌المللی فارس برگزار ومسابقات به صورت گروه به  گروه و در ۴ مرحله در بین کودکان ۳ – ۷ سال برگزار شد.

 زاده باقری با تاکید بر اینکه آی مت یک برنامه منحصر به فرد جهت غنی سازی محیط در راستای ارتقاء و تقویت مهارت های پایه مانند مشاهده کردن، فکر کردن، استدلال، برداشتن موانع خلاقیت و… بر پایه بازی و سرگرمی برای کودکان است، ادامه داد: با توجه به برگزاری جشنواره شادی و نشاط کشوری نیاز کودک را هدف قرار دادیم  که دو هدف عمده دیگر  را دنبال می‌کنیم از جمله  این اهداف شامل تلاش برای آموزش مهارت های زندگی  و تکمیل ساختار مغز کودک است.

زاده باقری اعتقاد دارد وقتی فردی مغز تکامل یافته ای داشته باشد انسانی موفق و توانمند در جامعه خواهد بود و می افزاید: ما آگاهی های خودمان را فراموش و با ناآگاهی های کودکان عزیز همراه شویم تا بتوانیم فرزندان توانمند و موفقی را برای آینده آماده کنیم.

زاده باقری با اشاره به اینکه  برای اولین بار ایران  ۲۶ و ۲۷ دی ماه میزبان جشنواره جهانی شادی و نشاط آی مت در جزیره کیش خواهد بود افزود:با توجه به یکسان بودن آموزش و محتوا  در سراسر  جهان هر ساله مسابقاتی تحت عنوان مسابقات و جشنواره جهانی شادی و نشاط ایمت برگزار می شود.

وی افزود: امسال با تلاش های فراوان و همچنین بر اساس بازدید های میدانی که اجرا شد ،کشور عزیزمان ایران میزبان مسابقات جهانی خواهد بود .

یادآور می شود موسسه عصر طلایی رشد کودک یک سیستم  جهانی تحت آموزش مفاهیم پایه ریاضیات (آی مت)را ترویج می کند، که مفاهیم پایه ریاضیات را در قالب بازی ،سرگرمی و نمایش خلاق به کودکان ۳-۷سال در یک محیط شاد و غنی آموزش دهد تا کودکان این رنج سنی را با مهارت های زندگی آشنا سازد و همچنین رسالت اصلی این موسسه بر این پایه متمرکز است که مهارت های شناختی رشد کودک را افزایش  و کودکان عزیز را برای ورود به دوران رسمی آموزش ،آماده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.