تنها تندیس واحدنمونه استاندارد به شرکت لبنی پگاه فارس رسید

در همایش گرامیداشت روز جهانی استاندارد شرکت شیر پگاه فارس نیز بعنوان واحد نمونه استاندارد معرفی و به عنوان تنها واحد موفق به دریافت لوح وتندیس شد.

حمید رضا سمیعی، مدیرعامل شرکت لبنی پگاه فارس در رابطه با این موفقیت گفت: از ۱۵۰ نمونه برداری که از سوی سازمان ملی استاندارد از محصولات این شرکت در کل سال انجام شده بود بدون حتی یک مورد عدم انطباق کاملا سربلند بودیم و این نشان دهنده استمرار کیفیت در یک واحد تولیدی است.

او با اشاره به اینکه ممیزی و نظارت سختگیرانه ارگان‌های نظارتی بر بحث کیفیت مواد غذایی باعث رشد صنعت و آرامش مصرف کننده است، گفت: شرکت پگاه فارس بابیش از شش دهه فعالیت از بزرگترین‌ترین واحد‌های لبنی در استان فارس و جنوب کشور است که همواره در تولید محصولات سلامت محورپیشرو است.

سمیعی با اشاره به اینکه این واحد روزانه بیش از ۳۰ درصد شیرخام استان را دریافت وفرآوری می‌کند و از نظر کیفیت نیز از سطح بالایی برخوردار است، گفت: پایبندی به تعهدات شرکت، مشتری مداری، نوآوری، دانش محور بودن، به روز بودن وهمکاری مستمر با واحد‌های نظارتی از عوامل موفقیت و سرآمد بودن شرکت پگاه فارس است.

مدیرعامل شرکت لبنی پگاه فارس با اشاره به اینکه درحال حاضر شرکت پگاه فارس دارای ۱۲۴ پروانه بهداشت، ۲۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد، ۱۷ استاندارد اجباری و ۳ استاندارد تشویقی است، گفت: از این جهت درصنایع غذایی جنوب کشور بی‌رقیب هستیم.

سمیعی با اشاره به صادرات شرکت پگاه فارس به کشور‌های عراق، افغانستان، پاکستان، قطرو کشور‌های CIS گفت: با اخذ کد ir اولین شرکت صنایع لبنی بودیم که مجوز صادرات به روسیه را گرفتیم.

او گفت: شرکت پگاه فارس باثبت ۲ اختراع در صنایع غذایی و حضور در تدوین ۷ استاندارد ملی و همچنین در بخش آموزش، ۱۱۰۰۰ ساعت آموزش داشته است. قرارداد با مراکز علمی و دانشگاهی جهت ثبات کیفیت نیز از دیگر فعالیت‌های این شرکت است.

براساس این گزارش در همایش روز جهانی استاندارد شرکت لبنی پگاه فارس در بین واحد‌ها و دیگر صنایع استان مفتخر به دریافت لوح و تندیس واحد نمونه استاندارد شد.

گفتنی است ۲۱ واحد تولیدی خدماتی در فارس که در ارزیابی یک سال گذشته توانستند در کنترل کیفیت برای بهبود محصولات و صادرات نمره قابل قبولی کسب کنند و به عنوان واحد برتر معرفی شوند تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.