تلاش شهرداری شیراز برای فعال کردن ظرفیت نمایشگاه های بین المللی فارس

شهردار منتخب شیراز گفت: شهرداری شیراز تلاش می‌کند تا با کمک به نمایشگاه بین‌المللی فارس، ظرفیت‌های بسیار زیاد آن را فعال کند.

محمدحسن اسدی در حاشیه برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و نمایشگاه بهداشت، ایمنی، محیط زیست در صنعت نفت، با اشاره به نقش بی بدیل نمایشگاه‌ها در سراسر دنیا اظهار کرد: نمایشگاه‌ها معمولاً محلی برای توافقات، تفاهمات و قراردادهای قابل توجهی هستند.

وی با قدردانی از اقدامات مدیریت نمایشگاه بین‌المللی فارس و حمایت مجموعه استانداری فارس از نمایشگاه، ابراز امیدواری کرد که نمایشگاه بین‌المللی فارس نیز تبدیل به محلی برای توافقات و تفاهمات بزرگ شود. شهردار منتخب شیراز بیان کرد: شهرداری شیراز تلاش می‌کند تا با کمک به نمایشگاه بین‌المللی فارس، ظرفیت‌های بسیار زیاد آن را فعال کند.

اسدی همچنین با تصریح بر جایگاه امروزه نفت و گاز و پتروشیمی بیان کرد: با توجه به اینکه استان فارس و جنوب کشور محل اصلی استخراج نفت و گاز است، آمادگی خود را در شهرداری شیراز برای همکاری با این حوزه در ابعاد اداری و امکانات و تفرجگاه‌ها اعلام می‌کنیم.

گفتنی است، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و نمایشگاه بهداشت، ایمنی، محیط زیست در صنعت نفت، ۲۱ تا ۲۴ شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شیراز برقرار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.