امیدواری برای آغاز فعالیت های ورزشی در کشور

خبرپارسی – مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: امیدواریم با اولویت رعایت مسائل بهداشتی ،روزنه هایی برای آغاز فعالیت های ورزشی  در کشور باز شود.

حیدر علی کامیاب که در جمع کارکنان ،اداره کل ورزش و جوانان فارس سخن می  گفت،با اشاره به شیوع ویورس کرونا و در کشور،یکی از حوزه های  به شدت آسیب دیده از این بحران را ورزش دانست و گفت:علیرغم تهدید های فراوان این بحران که متوجه حوزه ورزش بود،توسعه فرهنگ ورزش در خانه توانست بخشی از نقصان به وجود آمده را جبران کند.

وی اقتصاد ورزش را،حوزه ای به شدت آسیب دیده در این بحران معرفی کرد و با بیان اینکه با کم شدن شیب ابتلا و سفید شدن وضعیت تعدادی از از شهرستان های استان و کشور امیدواریم شاهد تدوین پروتکل های لازم برای بازگشایی تدریجی باشگاه ها باشیم.

دبیر شورای عالی ورزش استان فارس تدابیر مدیریت ارشد این استان،انجام وظیفه ایثارگونه کادر درمان و نقش پر رنگ رسانه ها در فرهنگ سازی برای مقابله با این بیماری را عامل مهم عملکردمطلوب فارس در مواجه با بحران شیوع کرونادانست و گفت:همانگونه که استاندار و مسئولان بهداشتی درمانی استان و کشور بارها به آن اشاره کرده اند،باور پذیری و بالا بودن سطح فرهنگ اجتماعی مردم فارس ، کمک بسیاری به مسئولان در کنترل این بیماری تا کنون کرده است.

کامیاب در بخش دیگری از صحبت هایش به افتتاح مجموعه بزرگ ورزشی شهید قاسم سلیمانی لامرد اشاره کردوگفت:اگر رئیس جمهور و مقام عالی وزارت از عملکرد ورزش استان به عنوان مقطعی پر افتخار درتاریخ ورزش  فارس یاد می کنند،گواه این موضوع است که در طول ۵ سال گذشته مفهوم کار تیمی بین تک تک کارکنان مجموعه ورزش و جوانان فارس فارغ از موقعیت اداری به خوبی نمود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه موفقیت ورزش فارس منحصر به حوزه عمرانی نیست و این استان در تمامی شاخص های ارزیابی وزارت ورزش جوانان  و سازمان برنامه و بودجه رشدی خیره کننده داشته است افزود:این اتفاق بزرگ حاصل زحمات کارکنان مجموعه در دورافتاده ترین روستای استان تا کلان شهر شیراز است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه یکی از مولفه های مورد تاکید مقام عالی وزرات به عنوان استراتژی سازمانی اهمیت بخشیدن به جایگاه نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه است گفت: مهم ترین سرمایه ی سازمان ها کارکنان متعهد ،متخصص و وفادار هستند.

کامیاب هر سازمانی رابه مثابه کشتی دانست که همه کارکنان آن مجموعه را در خود جای داده است و سپس افزود: وفاداری کارکنان به سازمان و ماندگاری طولانی مدت آنها در مجموعه، موجب تقویت بخش نیروی انسانی سازمان شده و منابعی از تجربیات را برای سازمان در بر خواهد داشت.

وی اداره کل ورزش و جوانان فارس را نمونه خوبی از مجموعه هایی دانست که در آن به نیروی انسانی به عنوان سرمایه نگریسته می شودو افزود:افزایش سطح وفاداری در مجموعه ورزش و جوانان و درگستره ای گسترده تر از اداره کل می تواند عملکرد کنونی را نیز به مراتب بهبود بخشد.

کامیاب هیات های ورزشی را جزئی از پیکره ورزش استان دانست و گفت:گرچه انتخاب روسای هیات ها از طریق مجامع انجام می گیردوهیات هادر برنامه ریزی های خود مستقل هستند ،اما طبیعی است فردی که با سیاست های کلی ورزش استان و کشور اختلاف سلیقه زیاد دارد نمی تواند در این مجموعه کار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.