افزایش اقبال سرمایه گذاران و سهامداران به سهام پتروشیمی شیراز /تداوم تولید در پتروشیمی شیراز

آمار و ارقام بازار سرمایه در هفته های اخیر نشان می دهد که با افزایش و تدوام تولید در شرکت پتروشیمی شیراز ، سهام این شرکت پتروشیمی با اقبال سهامداران و سرمایه گذاران روبرو شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز، تداوم تولید و فعالیت های این شرکت پتروشیمی باعث شده ، دوباره اعتماد سرمایه گذاران و سهامداران جلب ارزش این شرکت در بازار سرمایه کشور شود و زمینه ایجاد ارزش افزوده و تولید و اشتغال در قدیمی ترین واحد تولید محصولات پتروشیمی در کشور تداوم یابد.

به این ترتیب سهام پتروشیمی شیراز از ۲۱ آذرماه دوباره روی روند افزایش قیمت افتاد و طی سه هفته گذشته کاهش قیمت را جبران کرد و درپایان معاملات روز یازدهم دی ماه قیمت هر سهم پتروشیمی شیراز به ۸۰ هزار ریال رسید.

انتشار گزارش مالی آذرماه پتروشیمی شیراز در دهم دی ماه نشان داد که از منظر آمار و ارقام این شرکت پتروشیمی روند رو به رشد و امیدوارکننده ای پیش رو دارد.

میزان فروش محصولات این پتروشیمی در آبان ماه نزدیک به ۱۴۶ هزار تن محصول بوده که درگزارش فعالیت ماهانه آذرماه این میزان به حدود ۱۹۸ هزارتن رسیده است. (۷۳٫۵ هزار تن فروش داخلی و ۱۲۴٫۳ هزار تن فروش صادراتی) به این ترتیب میزان محصول فروش رفته این شرکت در آذر ماه نسبت به ماه قبل نزدیک به ۳۶ درصد رشد داشته است.

همچنین مبلغ فروش محصولات پتروشیمی شیراز در آذرماه ۲۵۳۱ میلیارد تومان بوده که نسبت به آبان ماه ۲۹ درصد رشد داشته است. این مبلغ در آبان ماه ۱۹۶۰ میلیارد تومان بوده است.
به این ترتیب پیش بینی می شود که اقبال سرمایه گذاران و سهامداران به سهام پتروشیمی شیراز افزایش یافته و با چشم انداز روشن شکل گرفته شاهد افزایش قیمت این سهم بنیادی و ارزشمند در هفته های آینده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.