استاندار فارس: امنیت و آرامش استان مرهون تعامل بین دستگاه‌ها و مسئولین است

خبرپارسی – استاندار فارس ثبات و آرامش استان را نتیجه این تعامل سازنده بین دستگاه‌های انتظامی، نظامی، امنیتی، اجرایی و دستگاه قضا دانست و خاطرنشان کرد: این امنیت در همه حوزه‌ها اعم از ایجاد آرامش برای مردم، برخورد با متخلفین، امنیت در زمینه ایجاد شغل و سرمایه گذاری و امنیت اجتماعی وجود دارد.

عنایت الله رحیمی در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دادگستری استان فارس، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های دکتر القاصی مهر و آرزوی توفیق برای حجت السلام موسوی که مسئولیت جدید را بر عهده گرفته‌اند، افزود: مسئولیت‌ها روزی به پایان می‌رسد و آنچه اهمیت دارد به دست آوردن رضای پروردگار و خدمت‌ رسانی به مردم است.

 وی با بیان اینکه دکتر القاصی مهر اثرات مثبتی در حوزه قضایی استان فارس داشته است، عنوان کرد: در زمینه فعالیت هایی که نیاز به همکاری دستگاه ها داشت هموراره تعامل مطلوبی بین نمایندگان قوا در استان برقرار بود و ثمره آن نیز امنیت پایدار و خوب استان است.

  نماینده عالی دولت در استان فارس ثبات و آرامش استان را نتیجه این  تعامل سازنده بین دستگاه‌های انتظامی، نظامی، امنیتی،  اجرایی و دستگاه قضا دانست و خاطرنشان کرد: این امنیت در همه حوزه‌ها اعم از ایجاد آرامش برای مردم، برخورد با متخلفین، امنیت در زمینه ایجاد شغل و سرمایه گذاری  و امنیت اجتماعی وجود دارد.

رحیمی با اشاره به موفقیت دکتر القاصی مهر در حوزه درون سازمانی و برون سازمانی، اظهار کرد: در حوزه درون‌سازمانی شاهد عملکرد مثبت ایشان در امور سخت افزاری و نرم افزاری بودیم.

وی گسترش مراکز و حوزه های قضایی و ارتقا کمی و کیفی آنها در استان پهناور فارس، گسترش تاسیسات و ساختمان ها و رفاهیات پرسنل و قضات را از جمله نقاط مثبت حوزه سخت افزاری دانست و بیان کرد: در حوزه نرم افزاری نیز بهره گیری از ابلاغ های الکترونیک و امور تحت اتوماسیون حرکت ارزشمند و رو به جلویی در استان انجام شده است.

استاندار فارس بیان کرد:  دکتر القاصی‌مهر، اجرای عدالت را سرلوحه کار قرار دادند و با اخلاق اسلامی مباحث قضایی را پیش بردند که برای سالیان متمادی نام ایشان در اذهان مردم فارس به عنوان انسانی مدیر مدبر و عادل خواهد ماند .

وی با بیان اینکه ایشان در حوزه پیشگیری از جرم نیز  اقدامات اثر بخشی انجام شده، عنوان کرد: در مبارزه با فساد و  زمین خواری توفیقات مناسبی طی سال‌های گذشته در فارس حاصل شده که بخش قابل توجه آن مرهون تلاش‌های ریاست سابق دادگستری استان است.

رحیمی با اشاره به خوشنامی و تسلط کامل حجت الاسلام و المسلمین موسوی در دستگاه قضایی برای ایشان ارزوی موفقیت کرد و از دستگاه‌های اجرایی خواست تا نهایت همکاری با رئیس جدید دادگستری استان فارس داشته باشند .

وی با تاکید بر اینکه تعامل بین قوای مقننه و مجریه و قضاییه با حفظ استقلال هر یک از قوا می‌تواند در کاهش مشکلات کشور و  ایجاد رضایتمندی در مردم که از وظایف ذاتی دستگاه ها است اثر گذار باشد، ابراز امیدواری کرد: تعامل شکل گرفته در استان فارس همچون گذشته استمرار یابد  و فارس همچنان استانی آرام با امنیتی پایدار باقی بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.