استاندار جدید فارس: خسارت هاى وارده در طول ۸ سال گذشته،مانند خسارت هاى ۸ سال دفاع مقدس بود

خبر پارسی – استاندار فارس گفت : بى توجهى به تجربه مدیران خسارات جبران ناپذیرى را به بارآورد.
استاندار فارس در اولین سفر خود در شهر لامرد گفت: فارس مدیران و پتانسیل هایش را به خوبى مى شناسم و در گوشه گوشه این استان در پست هاى مختلف خدمت کرده ام.
دکتر احمدى با اشاره به اینکه آمده ام تا باهمدلى و آرامش از وضع کنونى خارج شویم و کارى را براى استان انجام دهیم، افزود: مسوولان بازى هاى سیاسى را به خاطر مردم کنار گذاشته و راه توسعه استان را در پیش بگیرند.
وى با تاکید بر اینکه خسارت هاى وارده در طول ۸ سال گذشته، همانند خسارت هاى ۸ سال دفاع مقدس بود، ادامه داد: خسارت ها را باید جبران کرد و فارس باید با رشد متوازن به حق خود برسد؛ مدیریت را نباید به افراد کوچک واگذار کرد، مدیران ملت ایران باید همانند مردمانش بزرگ باشد.
استاندار فارس با حضور در حسینیه اعظم فال در جمع مردم، مسوولان و فعالان سیاسى شهرستان مهر و لامرد خاطر نشان کرد: مردم بار دیگر با انتخاب هوشمندانه خود در ۲۴ خرداد نشان دادند که با تدبیر و امید مى توان بر مشکلات پیروز شد.
دکتر احمدى که در مراسم هفتمین روز درگذشت برادر ارشد شهیدان نورى حضور یافته بود،گفت: عهد کرده بودم قبل از آغاز به کار رسمى از شهدا رخصت بگیرم، چرا که همه ما وام دار خون شهدا هستیم.
وى افزود: تکریم خانواده شهدا وظیفه است و اگر امروز براى ما توفیق خدمت حاصل شده، به برکت خون شهدا ست.

1 دیدگاه برای “استاندار جدید فارس: خسارت هاى وارده در طول ۸ سال گذشته،مانند خسارت هاى ۸ سال دفاع مقدس بود

  1. آقای دکتر احمدی لطفا در اولین اقدام در جهت عزل ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.