آغاز شاد و با نشاط مسابقات بین المللی بدمینتون فجر با حضور ۱۳ تیم خارجی در شیراز

عکس: رضا قادری

خبرپارسی – بیست ونهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر با حضور ۱۴ تیم شامل ۱۳ تیم خارجی به همراه تیم ملی ایران در شیراز آغاز شد .

بیست ونهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر(آقایان و بانوان) در شیراز و در سالن شهید دستغیب این شهرآغاز شد که به گفته همه صاحب نظران، شیرازدراین دوره از مسابقات از پس میزبانی به خوبی برآمد، شاهد این مدعا خوشنودی شرکت کنندگان و تماشاچیان و به خصوص اصحاب رسانه که در جریان برگزاری مسابقات کشتی فرنگی کاپ جهان پهلوان تختی مورد بی احترامی هیئت کشتی استان فارس قرار گرفته بودند است .

صدور آی دی کارت، جایگاه ویژه خبرنگاران و تشکیل گروه خبر رسانی اعلام نتایج نیز از نکات بارزی بود که از همان آغاز مسابقات به چشم می آمد و روند مسابقات را با نظم و برنامه نشان می داد .

عکس: رضا قادری

افتتاحیه مسابقات با اجرای برنامه های مفرح و شاد و اجرای موسیقی شیرازی و مراسم رژه تیم های شرکت کننده همراه بود که بسیار زیاد مورد توجه همگان قرار گرفت .

اجرای برنامه های چشم نواز توسط گروه های نوجوان ورزشکار و هنرمند، تماشاچیان حاظر در سالن را به وجد می آورد و فضایی پر نشاط را فراهم کرده یود که تاثیر به سزایی بر مهمانان خارجی می گذاشت .

در این دوره از مسابقات ۷۵ ورزشکاراز کشورهای از کشورهای کانادا، مکزیک، آمریکا، افغانستان، بلژیک، بلغارستان، اسلواکی، اتریش ، هند، پاکستان، ایسلند ، عراق، اوکراین و ایران شرکت دارند .

عکس: رضا قادری

این مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا دررنک جهانی قرار دارد، پیش ازاین در سایت فدراسیون جهانی اعلام شده بود که نفرات برتر مسابقات سهمیه ورودیه المپیک به دست می آورند اما طی روزهای گذشته فدراسیون اعلامیه پیشین خود را نقض کرد و گفت که این امتیاز از این مسابقات برداشته شده است .

 به گفته رئیس هیئت بدمینتون استان فارس با توجه به رایزنی های ریاست فدراسیون کشور که خود رئیس کمیته قانون گذاری بدمینتون آسیا هستندامید می رود که این مشکل حل شود و ورزشکاران برتر به المپیک راه یابند .

 یکی از نکات برجسته این مسابقات برخورد و رفتار خوب و حرفه ای مسئولان هیئت بدمینتون استان در برگزاری و مواجه با خبرنگاران بود که موجب رضایت اهالی رسانه و تسهیل در امر خبر رسانی شده بود، این در حالی است که هیئت کشتی استان فارس با داشتن تجربیات زیاد در برگزاری مسابقات مهم بین المللی، کاپ جهان پهلوان تختی را کاملا بی نظم و بی برنامه توام با بی احترامی به پیش کسوتان و به خصوص اهالی رسانه برگزار کردند و همین مشکلات بود که موجب بد اخلاقی هایی در حین مسابقات شد که بی سابقه بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.