پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس به مناسبت روز جهانی استاندارد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان فاری در پیامی ۲۳ مهر ماه روز جهانی استاندارد را تبریک گفت.

 

به گزارش خبرپارسب، متن پیام ستار خورشیدی به شرح زیر است.

 

۲۳ مهرماه به عنوان روز جهانی استاندارد، فرصتی مغتنم برای یادآوری و درک اهمیت جایگاه استانداردسازی درتمام حوزه ها از جمله صنعت ساختمان به عنوان صنعتی فرصت آفرین برای رشد اقتصاد کشور است. بدون شک استانداردها نه تنها معیارهای زندگی بهره برداران نهایی ساختمان را ایمن تر و بهتر می کنند بلکه به عنوان زبانی مشترک؛ حفاظت از محیط زیست، ایمنی، امنیت، سلامت و دستیابی به اطلاعات و دانش را نیز به ارمغان می آورد.

 

هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس به عنوان بزرگترین سازمان تخصصی مردم نهاد کشور، همواره فرهنگ سازی و تاکید بر رعایت استانداردهای مرتبط با صنعت ساختمان در راستای اجرای شیوه نامه های استاندارد سازی مصالح و فرآورده های ساختمانی را سرلوحه خود قرار داده و با همکاری موثر و همیشگی همه اعضای توانمند خود در رشته های هفت گانه مهندسی، در راستای ارتقاء آرامش، امنیت و رضایت مندی بهره برداران نهایی صنعت ساختمان مطابق با استانداردهای این حوزه تلاش نموده است.

 

اینجانب به نمایندگی از هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس؛ ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۳ مهرماه به عنوان روز جهانی استاندارد به تمام فعالان و همکاران سخت کوش در عرصه کیفیت، عمران و آبادانی کشور، موفقیت و بهروزی تان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.