به بهانه معرفى نامزد انتخاباتى حزب مؤتلفه

خبر پارسی – صفدردوام : حزب مؤتلفه اسلامى که شاکله اش را بازاریان مبارز و شخصیت هاى استخواندارانقلابى تشکیل  مى دهند، تاکنون درانتخابات ها نتوانسته شخصى نظیر  احمدى نژاد در جهت جذب آراء عموم جامعه معرفى نماید!

نکته یاد شده را باید جزو نقاط ضعف این حزب و تشکیلات ریشه دار اصولگرا عنوان کرد. سال ١٣٨۴ دکتر على لاریجانى و در سال ١٣٨٠ دکتر احمد توکلى، و اما نامزد متفاوت جمعیت اسلامى  آن روزگار و حزب کنونى مؤتلفه در خرداد ماه ١٣٧۶ على اکبر ناطق نورى بود که مرغ اقبال سیاسى کشور بر شانه چپ گرایان  آن روزگار و  اصلاح طلبان  امروز نشسته بود.
اما نکته جالب کوتاه آمدن این تشکل در انتخابات ریاست جمهورى نخست است ، در آن ایام مرحوم حبیب الله عسکر اولادى و مرحوم على اکبر پرورش از این تشکیلات انقلابى با وجود ثبت نام در مقابل شهید رجایى رقابت انتخاباتى را تبدیل به رفاقت تبدیل کرده و از ورود به کارزار انتخاباتى منصرف شدند.اماهم اکنون تشکل هاى اصولگرا که هر کدام سازِ خود را مى نوازند و در سالهاى اخیر با شعارهایى متفاوت تشکیل جبهه داده اند ؛ در مقابل حضور این حزب چه مواضعى خواهند داشت ؟ آیا این بار نیز حزب با پیشینه مؤتلفه در مقابل تکنوکرات هاى اصولگرا که در سالهاى اخیر به دعوت بزرگان قوم نیز پاسخ مثبت ندادند؛ کوتاه مى آید و یابا آنها متحد خواهد شد ؟!
هم اکنون با وجود معرفى مصطفى میرسلیم در هفته گذشته ، از سوى دبیر کل تشکل یاد شده ؛ پاسخ این پرسش را مى توان در انتخابات ریاست جمهورى سال آینده دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.