نوآوری در بسته‌بندی زومر؛ پلی به سمت سلیقه نسل زد

برند حلوای عقاب با معرفی زومر، محصولاتی تازه و بسته‌بندی نوآورانه را برای جذب نسل Z ارائه کرده است. این تغییرات شامل توسعه طعم‌های محبوب قدیمی و تولید محصولات جدید با استانداردهای کیفیت و سلامت همیشگی برند است.

یک برند قدیمی می‌تواند متفاوت و نوآور باشد.

رزمخواه درباره تغییرات طعم و مزه این محصولات گفت: از گذشته محصولاتی  مانند کرم کنجد و کره بادام‌زمینی داشتیم که میان نسل Z محبوب بود؛ با  این دو گروه بیشترین ارتباط را برقرار کردند. بنابراین تصمیم گرفتیم آن‌ها را توسعه دهیم  و زیر برند زومر عرضه کنیم.

وی ادامه داد: تغییراتی در فرمولاسیون هم ایجاد شد؛ مثلا اصلاح طعم کرم کنجد بیسکویتی تا بیشتر با سلیقه نسل Z هماهنگ شود. همچنین محصولی کاملا  تازه مانند کره بادام زمینی کاکائویی  طراحی کردیم. فرمولاسیون این محصول از بهترین‌های بازار است ؛  کیفیت و  سلامت نیز در آن رعایت شده است. ما در عقاب هیچ‌ وقت از خطوط کیفیت و سلامت عبور نکردیم، حتی اگر هزینه‌اش بالا باشد. همین استاندارد در زومر هم رعایت می‌شود.

مدیر مارکتینگ حلوای عقاب در پاسخ به این که آیا زومر پاسخگوی نیاز نسل زد است یا خیر، تشریح کرد: این موضوع جزو استراتژی‌های ماست. نسل Z نسلی تنوع‌طلب است و دوست دارد چیزهای جدید را تجربه کند. اگر فقط با چند طعم در بازار بمانیم، بین ما و آن‌ها فاصله می‌افتد.

رزمخواه در پایان گفت: بنابراین هم کالاهای موجود را توسعه می‌دهیم و هم محصولات هیجان‌انگیز جدید اضافه می‌کنیم. امسال تمرکز ما بر معرفی برند است و می‌خواهیم کسانی که تا امروز محصولات عقاب را امتحان نکرده‌اند، با زومر آشنا شوند. هدف ما این است که محصولات داخلی آن‌ قدر متنوع و جذاب باشند که نیازی به برندهای خارجی نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.