گذر گردشگری ارم احیاء می‌شود

رییس کمیسیون معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز از طرح احیا گذر گردشگری ارم خبر داد.

 

به گزارش خبرپارسی، مصطفی کیانی رحیمی در تایید و دفاع از این طرح گفت: احیا گذر گردشگری ارم که به پیشنهاد عضو کمیسیون معماری، شهرسازی و هوشمندسازی بیان شده است و از سه کمیسیون معماری، شهرسازی و هوشمندسازی، کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر شیراز به صحن شورای اسلامی شهر شیراز ارائه شده است ، می تواند با رویکرد بازگرداندن این میراث دیرینه به شهروندان گرامی شهر شیراز اجرایی شود.

 

کیانی رحیمی افزود: ما به عنوان نمایندگان مردمان کهن شهر شیراز با تصویب طرح های درست و بجا، این میراث به جا مانده از گذشتگان را به صاحبین اصلی که شهروندان و آیندگان هستند برمی گردانیم.

 

وی با ابراز خرسندی گفت: با توجه بر اهمیت این طرح و با نگاه بلند اعضای شورا شهر، این طرح در قالب ماده واحده طرح احیا گردشگری ارم با ۹ بند و یک تبصره با حداکثر آرا مصوب شد و برای سیر مراحل اجرایی به فرمانداری ابلاغ شد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: اهم موارد لحاظ شده در این طرح شامل برگشت تدریجی کاربری های خیابان ارم به طرح مصوب تفصیلی بوسیله ی مذاکره با صاحبین املاک واقع شده در بر خیابان ارم و ارائه ی بسته های تشویقی برای ترغیب آنان بر جابجایی به مکان دیگر انجام خواهد شد و همچنین نورپردازی، مبلمان شهری، کف سازی و …. بر زیبایی این گذر میراثی خواهد افزود.

وی درپایان با تاکید بر اجرای این طرح خواستار ارسال گزارش روند اجرایی شهرداری بصورت هر سه ماه یک بار به شورای اسلامی شهر شیراز شد تا این طرح با هم افزایی و با بهترین حالت ممکن اجرایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.