یکهزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در فارس اهدا شد

در آستانه هفته وحدت، یکهزار سری جهیزیه و ۱۵۰ دستگاه کولر گازی به ارزش ۵۴۰ میلیارد ریال با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور به نیازمندان در استان فارس اهدا شد.

 

به گزارش خبرپارسی، سردار حزنی صبح امروز در این مراسم‌ گفت: تاکنون ۱۷ هزار و ۹۶ سری جهیزیه در فارس با کمک کمیته امداد تهیه و توزیع شده است.

 

 

وی، نقش کمیته امداد را در محرومیت‌زدایی بسیار مهم دانست و ادامه داد: مردم استان فارس در بحث کمک‌های مومنانه نیز فراموش نشدنی هستند.

 

 

جانشین سپاه فجر فارس نیز با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بر اینکه هدف انقلاب حمایت از محرومان است، گفت: مقام معظم رهبری به عنوان استاد تبدیل تحریم به فرصت، در ایام کرونا، رزمایش کمک مومنانه را طراحی کرد که هم‌چنان ادامه دارد و مجموعه استان فارس هم مثل همه جریان‌های انقلابی و خدوم مردمی، پای این کار است که همدلی مسئولان استان در‌کنار هم این فعالیت‌ها را خوب رقم می‌زند.

 

 

سردار جمالی با اشاره به اینکه فارس در‌ همه جریانات خیر همیشه پیشقدم و پیشتاز است، تصریح کرد: استان فارس در آزادسازی زندانیان، توزیع جهیزیه و بسته معیشتی، کار‌های عام‌المنفعه رتب‌ههای برتر را در کشور دارد.

 

 

وی با تاکید بر اینکه تهیه و توزیع این جهیزیه‌ها در راستای ازدواج آسان و پیشگیری از طلاق و تحقق شعار سال در راستای جهش تولید است، تصریح کرد: همه این کالا‌های تهیه شده از تولیدات داخلی است که باعث رونق بخشی در بخش تولید می شود.

 

 

سرهنگ علی‌اکبر طحان، مسئول بسیج سازندگی فارس هم در این برنامه با بیان اینکه جهیزیه‌های امروز در هفت پهنه استان و به صورت نمادین در شیراز در حال توزیع است، گفت: هم‌افزایی میان سپاه و ارگان‌های دیگر استان اتفاق خوبی رقم‌ زده است که آزادی ۲۴۰ نفر زندانی، توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ البسه و هزار سری جهیزیه نمونه‌ای از آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.