شیراز نیازمند برند گردشگری است
سرپرست ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس، تهیه برند گردشگری شیراز را ضروری توصیف و بر لزوم همدلی و اتحاد بیشتر بین صنوف گردشگری این استان در راستای انجام این مهم، تاکید کرد.
سید موید محسننژاد چهارشنبه ۶ بهمن نشستی با روسای صنوف و فعالان گردشگری فارسگفت: با توجه به اینکه در صنوف گردشگری فارس متخصصین و صاحبنظران متعددی مشغول به فعالیت هستند، بیشک با همدلی و اتحاد بیشتر و با استفاده از تخصص و تجارب آنها در امور گردشگری شاهد توسعه همهجانبه استان باشیم.
او افزود: ستاد خدمات سفر فعالشده و آمادهسازی و برنامهریزی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی به فارس و شهر شیراز در حال انجام است که بیشک هر اقدامی در این باره با مشارکت صنوف گردشگری شکل بهتری خواهد داشت.
سرپرست ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس ادامه داد: نوروز سال آینده شاهد حضور مسافران بیشماری به شهر شیراز خواهیم بود و باید مانند سنوات گذشته (قبل از شیوع بیماری کرونا) کیفیت خدماترسانی به مسافران در اولویت قرار گیرد.
محسننژاد همچنین بر لزوم تهیه برند گردشگری برای شهر شیراز تأکید کرد و گفت: مطالعات پژوهشی برند شیراز انجامشده و شعار و نماد آن نیز باید مشخص شود.