گام دهم روزنامه نگار در زوم با«تماشا» و نقد آثار مهدی آماده

خبر پارسی -دهمین نشست روزنامه نگار در زوم مهدی آماده را به تماشا می نشیند!

به گزارش روابط عمومی مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس،دهمین نشست از سلسله نشست های تاریخ مطبوعات فارس با عنوان روزنامه نگار در زوم به بررسی آثار و نوشته های مهدی آماده سردبیر روزنامه تماشا می پردازد.

مهدی آماده فعالیت رسانه ای خود را  از سال ۱۳۷۶ با نشریه دانشجویی «دانشجو» آغاز کرد. نشریه ای که در آن سال ها در محیط دانشجویی و در دانشگاه آزاد اسلامی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود و تنه به برخی نشریات حرفه ای جاپ آن دوران می زد و اغلب در جشنواره نشریات دانشجویی کشور موفق به کسب جایزه می شد.

مهدی آماده اما فعالیت حرفه ای خود را از سال ۷۹ با خبرگزاری ایسنا منطقه فارس آغاز کرد و تا سال ۸۱ از خبرنگاران فعال ایسنا در سرویس ورزشی این رسانه بود.مدتی بعد آماده جذب سرویس ورزشی روزنامه نیم نگاه در شیراز شد و تا سال ۸۷ به عنوان خبرنگار و سپس دبیر سرویس ورزشی این روزنامه ایفای نقش کرد.او در این سال علاوه بر روزنامه نیم نگاه با سرویس ورزشی روزنامه عصر مردم نیز همکاری داشت.

آماده در سال ۸۸ به عنوان  مدیر روزنامه نیم نگاه و از خرداد سال۱۳۸۹ تا انتهای خرداد سال ۱۳۹۳ سردبیر و مدیر نیم نگاه بوده است و از فروردین ۱۳۹۳ تاکنون سردبیر و مدیر روزنامه تماشا است.

مهدی آماده متولد اردیبهشت ۱۳۵۷ در شیراز است و با وجود مدرک مهندسی صنایع با گرایش برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها،مدت ۱۸ سال است که شغل وی فقط روزنامه نگاری است.

آثار این روزنامه نگار جوان اما با سابقه شیرازی روز پنج شنبه ششم خرداد ۱۳۹۵ ساعت پنج و سی دقیقه عصر در سالن اندیشگاه مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس نقد و بررسی می شود.

1 دیدگاه برای “گام دهم روزنامه نگار در زوم با«تماشا» و نقد آثار مهدی آماده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.